تاریخ انتشار: 1402/03/11 17:18
مدیرعامل با دلخوری رفت؛
کد خبر: 5189

اتفاق عجیب در رختکن استقلال قبل از دربی

رختکن استقلال پیش از شروع دربی ۱۰۱ با تنش و ایجاد حاشیه روبرو بود.
اتفاق عجیب در رختکن استقلال قبل از دربی

تغییر مدیریت و به طبع آن مشکلات مالی شدید در فصل جاری کاری کرد تا مربیان و بازیکنان استقلال به شدت نسبت به این موضوع گلایه داشته باشند و در هفته‌های اخیر بارها این مسئله را یکی از دلایل اصلی در عدم قهرمانی تیم عنوان کنند، اما با این وجود مدیریت استقلال دیروز بخشی از مبلغ قرارداد را به حساب‌شان واریز کرد تا آبی‌پوشان با روحیه بهتری در دربی حاضر شوند.

مدیریت باشگاه استقلال که طی هفته‌های گذشته سعی در تسویه حساب با طلبکاران ازجمله آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادووانی، سید احمد موسوی و... داشت، دیروز حدود ۷ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کرد تا روحیه مضاعف برای بازی مقابل پرسپولیس داشته باشند و به قهرمانی برسند که البته این اتفاق نیفتاد.

پرداختی ۷ درصدی در حالی به استقلالی‌ها صورت گرفت که یک روز قبل‌تر از آن گفته می‌شد که قرار است ۱۵ درصد با کمک بانک شهر به آنها پرداخت شود ولی چنین اتفاقی رخ نداد و همین مسئله موجب شد تا حجت کریمی، مدیرعامل این باشگاه، تصمیم به توضیح اتفاق پیش آمده برای بازیکنان بگیرد.

روز گذشته و پیش از مسابقه فینال جام حذفی اتفاق عجیبی افتاد و در حالی که مدیرعامل باشگاه استقلال قصد داشت به همراه علی امیری و طبق درخواست جمعی از بازیکنان وارد رختکن این تیم شود و درباره موضوع پرداختی‌های صبح روز چهارشنبه و نشستن پول در حساب توضیح بدهد، از طرف کادر فنی از وی خواستند یک مقدار منتظر بماند تا بازیکنان لباس خود را عوض کنند که این مسئله کمی طول کشید.

پس از آن، یکی از اعضای کادر فنی از حجت کریمی درخواست کرد پس از بازی دوباره در رختکن حاضر شود و درباره مسائل مالی با بازیکنان صحبت کند که این اتفاق با ناراحتی و دلخوری مدیرعامل باشگاه استقلال همراه بود و او به اتفاق علی امیری، قائم مقام خود، رختکن را ترک کرد.

در حالی که به بسیاری از آبی‌پوشان پس از مشاهده چنین اتفاقی اصرار کردند تا حجت کریمی از رختکن نرود و صحبت‌های خود در خصوص مسائل مالی و پرداختی هفت درصدی را توضیح بدهد، این اتفاق نیفتاد و او تصمیم به رفتن گرفت.

ظاهرا ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، به حضور یکی از اعضای اجرایی باشگاه در رختکن اعتراض داشته و به این دلیل چنین مسئله‌ای به وجود آمده و در نهایت منجر به ترک رختکن توسط حجت کریمی شده و حاشیه جدیدی را قبل از دربی در رختکن آبی‌پوشان به وجود آورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qp692

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله تند جواد خیابانی به ساپینتو