تاریخ انتشار: 1402/03/16 08:48
کد خبر: 4936

تصمیم جدی یحیی‌ برای وداع با نیمکت پرسپولیس

درویش به زودی مذاکراتی را با یحیی برای حفظ او انجام خواهد داد اما…
تصمیم جدی یحیی‌ برای وداع با نیمکت پرسپولیس

یک سال قرارداد پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی، تکلیف نیمکت این تیم را تا حد زیادی مشخص کرده بود تا اینکه شایعات پیرامون پایان کار سرمربی پرسپولیس به گوش رسید و او سرانجام رسما در اولین مصاحبه بعد از دبل با خبرنگاران، این شایعات را تایید کرد.

بعد از این صحبت‌ها، شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند که یحیی این اظهارات را برای گرفتن امتیاز بیشتر از مدیران باشگاه انجام داده و قصد دارد به این شکل نقل و انتقالات را به سود تیمش تغییر دهد.

اما پیگیری‌های بیشتر، عکس این فرضیه را تایید می‌کند. بر این اساس، گل‌محمدی تصمیم جدی برای وداع با نیمکت پرسپولیس گرفته و قصد دارد برای فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس حضور نداشته باشد.

حال نکته مهم در تحولات پرسپولیس این که فردا (۱۶ خرداد) مجمع این باشگاه تشکیل خواهد شد و درویش ابقا خواهد شد تا به سوی ماموریت بعدی خود برود.

او در روزهای آینده قصد دارد جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی برگزار و او را برای ادامه حضور در پرسپولیس قانع کند. این شاید مهم‌ترین ماموریت مدیرعامل پرسپولیس باشد که البته شاید در موقعیت فعلی بخت زیادی برای موفقیت آن وجود ندارد.

اما به هر حال درویش تمام تلاش خود را خواهد کرد که در یک سال باقی مانده یحیی گل‌محمدی، او سرمربی تیم بماند تا با جدایی سرمربی تیم قهرمان، او اولین چالش خود را تجربه نکند.

اما در صورتی که یحیی به موضع کنونی خود پرفشاری کند، درویش آماده رویارویی با چالش بزرگ انتخاب جانشین گل‌محمدی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8nk4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای سرمربی پرسپولیس