تاریخ انتشار: 1402/03/16 11:03
کد خبر: 4932

یاغی استقلال منتظر تعیین تکلیف ساپینتو

صحبتهای سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر مشخص کرد ابوالفضل جلالی همچنان علاقمند است در استقلال بماند.
یاغی استقلال منتظر تعیین تکلیف ساپینتو

در روزهای بعد از دربی فینال جام حذفی عنوان شد که ابوالفضل جلالی با حضور در محل سازمان لیگ قرار داد خودش با این باشگاه را فسخ کرده است. در همین حین شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن به تیم پرسپولیس و یاغی شدن این بازیکن شمالی مطرح شد اما ظاهراً ابوالفضل جلالی همچنان دوست دارد در تیم استقلال بماند.

حجت کریمی در تازه‌ترین اظهاراتش درباره جلالی عنوان کرد امروز قرار است با او و مدیر برنامه‌هایش نشستی داشته باشد تا درباره آینده فوتبالی این بازیکن صحبت کنند.

با توجه به اینکه ساپینتو هنوز تکلیفش را با استقلال روشن نکرده جلالی اعلام گفته در صورت ادامه همکاری ساپینتو با استقلال، چون نمی‌تواند برای این تیم بازی کند و مسابقات حساس جام ملت‌های آسیا در پیش است به همین خاطر دوست دارد جایی بازی کند که بتواند در مسابقات حضور داشته باشد.

با این شرایط در صورت عدم توافق ساپینتو با استقلال، احتمال اینکه جلالی فصل آینده دوباره به استقلال برگردد و با این تیم به مسابقات بیاید بسیار زیاد است.

ناگفته نماند؛ تکلیف استقلال و ساپینتو ظرف روزهای آینده تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epqv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوبازیکن سرشناس استقلال به در خروج نزدیک شدند