تاریخ انتشار: 1395/08/26 21:59
کد خبر: 248736

افت نورالهی و رابطه اش با حضور در برنامه نود

افت نورالهی و رابطه اش با حضور در برنامه نود

به گزارش فرتاک ورزشی، در همه این مدت، یک لیست بلند بالا از کسانی تهیه شده که بعد از حضور در برنامه نود دچار افت فنی، مصدومیت و یا سایر بدشانسی‌ها شده‌اند و جایگاه قبلی خودشان را از دست داده‌اند. حالا انگار باید اسم احمد نوراللهی را هم به این سیاهه اضافه کنیم؛ بازیکنی که عمرا کسی فکرش را نمی‌کرد او هم بعد از پاسخ مثبت به دعوت عادل، در چنین وضعی گرفتار شود!

احمد نوراللهی روز 24اسفند سال گذشته میهمان برنامه نود بود. او آن شب با یک ظاهر ساده و صمیمی در نود حاضر شد و البته آنقدر حجب و حیا داشت که به قول عادل، اصلا صدایش در نمی‌آمد. فقط سه روز قبل از این بازی، یعنی در روز 21اسفند نوراللهی 90دقیقه برای پرسپولیس در برابر صبا توپ زده بود. به طور کلی او تا آن زمان یکی از مهره‌های ثابت و کلیدی سرخ‌ها به حساب می‌آمد. با این وجود درست از همان شب به بعد، انجام یک بازی 90دقیقه‌ای کامل برای نوراللهی تبدیل به یک رویای محال شد.

او در مسابقه بعدی برابر سیاه‌جامگان فقط 60دقیقه بازی کرد و برابر ملوان هم در 10دقیقه آخر تعویض شد. در مسابقه با استقلال تهران به دلیل محرومیت کامیابی‌نیا، نوراللهی فرصت پیدا کرد بار دیگر 90دقیقه به میدان برود، اما این آخرین باری بود که در لیگ پانزدهم چنین اتفاقی برای احمد رخ می‌داد. او در چهار بازی پایانی فصل تنها 20دقیقه برای سرخپوشان بازی کرد و البته در فصل جدید هم که تکلیفش کاملا روشن است!

به روایت روشن‌تر، نوراللهی از اسفند94 تا به حال که چیزی حدود 9ماه گذشته، فقط در دو مسابقه برای پرسپولیس 90دقیقه کامل بازی کرده؛ یکی همان داربی برگشت سال گذشته و دیگری هم مصاف با سپاهان در هفته هفتم امسال که در هر دو تای آنها هم کامیابی‌نیا محروم بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lage7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دو بازی بیرون از خانه مقابل استقلال و قلعه‌نویی