تاریخ انتشار: 1395/08/27 17:34
کد خبر: 248601

خبرهای خوب از نقل و انتقالات پرسپولیسی‌ها

به احتمال زیاد ادعای باشگاه فولاد خوزستان درباره قرارداد با سروش رفیعی راه به جایی نبرد
خبرهای خوب از نقل و انتقالات پرسپولیسی‌ها

به گزارش فرتاک ورزشی، گویا زمانی که سروش رفیعی یک بازیکن ملی‌پوش نبوده و قراردادش با فولاد هم چندان مهم به نظر نمی‌رسیده تفاهم‌نامه‌ای بین وی و باشگاه فولاد منعقد شده که هیچ‌یک از طرفین آن را جدی نگرفته‌اند اما پیشرفت رو به رشد سروش در تراکتورسازی و دعوت‌های پیاپی از وی برای حضور در اردوی تیم‌ملی باعث شد این قرارداد زیرخاکی از لابه‌لای پرونده‌های باشگاه فولاد بیرون کشیده شود و مبنای این دعوی حقوقی و استدلال فولادی‌ها برای مطالبه خسارت از سروش رفیعی باشد.

 

حالا فولادی‌ها مدعی هستند با این وجود که قرارداد به ثبت نرسیده طبق قانون جدید نقل و انتقالات فوتبال باید محترم شمرده شود و لازم‌الاجرا باشد اما از سوی دیگر سروش رفیعی می‌گوید در زمان عقد قرارداد وی با تراکتور قانون به گونه‌ای بوده که ثبت قرارداد آن را الزام‌آور می‌کرده و چون باشگاه فولاد به موقع نسبت به ثبت این قرارداد اقدام نکرده است طبق قانون همان زمان قرارداد منعقد شده از درجه اعتبار ساقط است و ادعای باشگاه فولاد مبنی بر لزوم متعهد بودن به این قرارداد موضوعیت ندارد و محمل قانونی برایش نبوده که بتوان به آن استناد کرد.

 

در ارتباط با نتیجه جلسه رودرروی بین فولادی‌ها و سروش رفیعی بد نیست بدانید در شرایطی که فولادی‌ها را دو نماینده از باشگاه، دو نفر وکیل حقوقی و یک عضو هیات مدیره همراهی می‌کرد سروش بدون وکیل حقوقی پا به جلسه گذاشته بود تا احتمالا نشان دهد شکایت فولادی‌ها را جدی نمی‌گیرد و در عوض فولادی‌ها هم لشکرکشی کردند تا نشان دهند با توپ پر می‌آیند و فکر می‌کنند آنقدر دلیلشان محکمه‌پسند است که موفق شوند کمیته انضباطی را مجاب کنند به نفع ایشان رأی صادر کند.

 

حکم صادره از سوی کمیته انضباطی به احتمال زیاد سروش رفیعی را بازیکن تحت قرارداد باشگاه فولاد خوزستان نمی‌داند و هر چه در این بین وجود دارد به جریمه و جبران خسارت از طرفین دعوا منجر خواهد شد. یک عضو کمیته انضباطی با این گمانه‌زنی گفت: هر چند که نمی‌توانم به طور قطعی در این باره اظهار نظر کنم اما واقعیت این است که دوستان ما در کمیته انضباطی و همکاران من هیچ‌کدام با صدور رأی قاطع مبنی بر قرارداد سروش رفیعی با فولاد موافق نیستند و به همین دلیل تصور می‌کنم موضوع با جریمه نقدی ختم به خیر شود.

 

اگر کمیته انضباطی ادعای سروش رفیعی را تایید کند در واقع خبر خوشی به باشگاه های خواهان این بازیکن که در رأس آن‌ها تراکتورسازی و پرسپولیس هستند، داده است. چرا که این تیم‌ها در خصوص جذب این ستاره ناامید شده اند و با شنیدن این خبر دوباره فعالیت نقل و انتقالاتی خود را برای جذب شاه ماهی آغاز می کنند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367pv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه استقلال نه پرسپولیس/بمب نقل و انتقلات در فولاد