تاریخ انتشار: 1395/08/27 23:30
کد خبر: 248530

تراکتور در انتظار تکمیل خوش شانسی

تراکتورسازی تبریز فردا در خانه به مصاف برق نوین شیراز خواهد رفت.
تراکتور در انتظار تکمیل خوش شانسی

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان امیر قلعه نوئی پس از رقابت شانه به شانه با پرسپولیس در لیگ برتر، فردا در جام حذفی مقابل نماینده شهر شیراز یعنی برق نوین شیراز خواهند رفت. حریف فردای تراکتورسازان تیمی از دسته دو است که با پیروزی بر فجر سپاسی و قشقایی شیراز به مرحله یک هشتم رسیده و امیدوارانه به تبریز آمده اند.

 

پرشورها نیز پس از پیروزی بر فولاد یاسوج و ملوان انزلی، با خوش شانسی خاصی به برق نوین رسیده اند. اگر پرسپولیس در مرحله اول بر قشقایی چیره می شد بدون شک می توانستیم فردا نبرد تیم های اول و دوم لیگ را ببینیم اما شیرازی ها شگفتی ساختند تا نارنجی پوشان دیار شعر و ادب جانشین پرسپولیس شوند. همچنین امروز نفت و گاز گچساران موفق شد در ضربات پنالتی فولاد را شکست دهد و با صعود به مرحله یک چهارم نهایی منتظر برنده دیدار فردای تراکتور و برق شوند. با این نتیجه تراکتورسازان می توانند با پیروزی در دو دیدار آینده بدون بازی با حتی یک تیم لیگ برتری به نیمه نهایی برسند.

 

البته این ایده آل پرشورها در خوش شانسی نیست! اگر دو نماینده دیگر تبریز که در لیگ برتر حال و روز خوشی ندارند، فردا حریفانشان را شکست دهند در یک چهارم نهایی با هم دیدار خواهند کرد و این چنین قرمزهای آذربایجان در صورت پیروزی مقابل حریفانشان نیمه نهایی را هم در تبریز خواهند بود و از حمایت هوادارانشان برخوردار خواهند بود. این شرایطی ایده آل برای تراکتوری ها خواهد شد و آن ها امیدوارند با رقم خوردن شرایط مورد نظرشان راه آسان تری برای قهرمان شدن در جام حذفی داشته باشند.

 

لازم به ذکر است تراکتورسازی فردا ساعت 13:30 در ورزشگاه اختصاصی به مصاف برق نوین شیراز خواهد رفت و ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز به ترتیب در خارج از خانه مقابل ذوب آهن و شهرداری ماهشهر دیدار خواهند کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzla9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره‌هایی که پرسپولیس پرپرشان کرد