تاریخ انتشار: 1395/08/28 19:20
کد خبر: 248404

برانکو: قهرمانی پرسپولیس باید جذاب باشد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، در گفتگو با سایت کروات رجیونالنی، تاکید کرد که هدف تیمش، کسب قهرمانی با ارائه فوتبالی جذاب است.
برانکو: قهرمانی پرسپولیس باید جذاب باشد

به گزارش فرتاک ورزشی، پرسپولیس فصل گذشته با هدایت برانکو تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت به خاطر تفاضل گل کمتر، قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد. قرمزها در حال حاضر با 22 امتیاز از 10 بازی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و ایوانکوویچ تایید کرد که کسب سه امتیاز در هر دیدار به تنهایی هواداران پرسپولیس را راضی نمی کند.


برانکو در گفتگویی با سایت رجیونالنی در خصوص شرایط تیمش بعد از اینکه قهرمانی فصل گذشته را از دست دادند، گفت: فصل گذشته ما قهرمانی را با یک گل اختلاف از دست دادیم اما در فصل جدید، بار دیگر مدعی قهرمانی هستیم.


سرمربی کروات پرسپولیس که اکنون فرصت خوبی با توجه به صدرنشینی در لیگ برتر دارد، اعلام کرد هدف تیمش در فصل جدید قهرمانی است و آنها با 40 میلیون هوادار این هدف را دنبال خواهند کرد: فشار زیادی روی تیم ماست. هرچند 40 میلیون هوادار ما، الهام بخش ما هستند. صدرنشینی کافی نیست. آنها از ما بازی جذاب می خواهند. هدف ما کسب پیروزی با ارائه فوتبال جذاب و در نهایت قهرمانی است.


برانکو البته در این فصل نیز توانسته فوتبال جذابی از تیم خود به نمایش بگذارد که ماحصل آن صدرنشینی تیمش در لیگ شانزدهم و عدم فاصله گرفتن از تیمی که رسیدن به دروازه آنها برای حریفان آسان بوده، شده اند. شاگردان برانکو اکنون با هفت ملی پوش که علیرضا بیرانوند را نیز باید جزیی از آنها دانست، اهداف بزرگی را در سر می پروارند و رویای قهرمانی بعد از 9 سال دور از دسترس آنها نخواهد بود. مهمترین مساله ای که برانکو ایوانکوویچ اکنون با آن دست به گریبان است، تقویت تیمش برای دیدارهای آتی لیگ برتر و خصوصا لیگ قهرمانان است که بتواند انتظارات را همانطور که عنوان کرده برآورده کند.


سرخپوشان بعد از پایان هفته دهم لیگ برتر به اردوی امارات رفتند و کمپ 10 روزه خود را در باشگاه ایرانیان برگزار کردند. کمپی که بدون حضور 7 بازیکن ملی پوش این تیم و با برگزاری دو دیدار دوستانه سبک پشت سر گذاشته شد و اکنون آنها با روحیه بالا خود را مهیای دیدارهای لیگ کرده اند و باید در اولین گام برابر پیکان قرار گیرند. پیکانی که در بازگشت به لیگ برتر این بار با هدایت مجید جلالی متفاوت ظاهر شده اند و عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشته اند. باید دید برانکو طبق وعده اش موفق خواهد شد قهرمانی همراه با بازی جذاب را برای تیمش به ارمغان بیاورد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ay67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روح طارمی از این قضیه خبر نداشت/خبری که برای آقای گل خوب نبود!