تاریخ انتشار: 1395/08/28 23:44
کد خبر: 248339

حاشیه جدید برای پرسپولیسی‌ها از اردوی دوبی

حرف و حدیث‌های سفر اردویی تیم فوتبال پرسپولیس به کشور امارات همچنان ادامه دارد.
حاشیه جدید برای پرسپولیسی‌ها از اردوی دوبی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، هنوز 48 ساعت از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران نگذشته که حرف و حدیث هایی در مورد ضبط پیراهن های پرسپولیس در فرودگاه به گوش رسیده است. لباس هایی که گویا قرار بود برای آنها گمرکی پرداخت نشود و بدون پرداخت هزینه ای به تهران منتقل گردد.

برند لباس های پرسپولیس که با اقدامی عجیب و غریب از سوی مسئولان باشگاه تغییر کرد، قرار بود به تهران بیاید، اما باشگاه تصمیم گرفت از طریق کاروان تیم و بدون پرداخت هزینه این لباس ها را به تهران بیاورد. البته باشگاه پرسپولیس این موضوع را از ریشه و بن تکذیب کرده است، اما به نظر می رسد این تکذیبیه نیز جای تکذیب دارد و درحالی که باشگاه می توانست با گمرکی جزئی این سروصدا و حواشی را بخواباند، تصمیم گرفت با دست خود اخبار و حواشی زیادی را متوجه تیم کند.

از اینها که بگذریم، موضوعی تازه ای به گوش رسیده است. داستان ادکلن هایی با برند پرسپولیس که حسابی سروصدا کرده است. برخی از اخبار و شنیده های دریافتی حاکی از آن است که موضوع سفر پرحاشیه پرسپولیس تنها به لباس ها ختم نمی شود، بلکه در هنگام بازگشت ادکلن هایی با برند پرسپولیس در ساک بازیکنان پیدا شده است.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که این ادکلن ها از سوی یک هوادار در دوبی به بازیکنان هدیه داده شده، اما برخی نیز معتقدند که داستان این ادکلن ها چیز دیگری است و به مسایل متفاوتی مرتبط است.

البته تعداد این ادکلن ها به اندازه ای نبوده که بتواند مشکلی را برای کاروان تیم ایجاد کند، هرچند باعث تردید و شک ماموران حراست فرودگاه شده است.

آنچه که مشخص به نظر می رسد، وجود این همه ادکلن طبق شنیده ها با برند پرسپولیس به تهران آورده شده در نوع خود عجیب به نظر می رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oeoqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو قلوهای جدید پرسپولیس