تاریخ انتشار: 1395/09/05 00:54
کد خبر: 247156

بحران عجیب در سایپای فرکی

سایپا هفته های زیادی است که نتوانسته پیروز از میدان خارج شود بر همین اساس شایعاتی در خصوص برکناری حسین فرکی به گشو یم رسد که مدیرعامل سایپا آن را تکذیب کرده است.
بحران عجیب در سایپای فرکی

به گزارش فرتاک ورزشی، برای هشتمین هفته متوالی هم سایپا بدون برد زمین بازی را ترک کرد. آنها از روزی که سیاه جامگان را در مشهد شکست دادند، دیگر رنگ برد را در لیگ شانزدهم ندیدند و همان بازی، تنها پیروزی شان در این فصل بود. اما این نبردن ها، تنها مشکل فعلی سایپا و فرکی نیستند.

 

گل محمدی به جای فرکی؟

شایعات فراوانی درخصوص برکناری حسین فرکی شنیده شود بخصوص که یحیی گل محمدی بیکار است. فرکی خودش این موضوع را تکذیب می کند:«من چیزی درباره برکناری ام و حضور یحیی گل محمدی در سایپا نشنیده ‌ام و همانطور که می ‌گویید شایعه است. صحبتی با من درباره رفتنم نشده و به کارم ادامه می دهم». مدیرعامل سایپا هم رفتن فرکی را تکذیب می کند:«مقصر ناکامی های سایپا، حسین فرکی نیست. شما دیدید امروز هم بازیکنان موقعیت های خوبی را از دست دادند؛ فرکی که نمی تواند برود داخل زمین و گل بزند. فرکی قطعا مورد حمایت ماست. او با قدرت به کارش ادامه می دهد و هیچ بحثی درباره برکناری اش وجود ندارد. بهتر است شایعه سازان هم موضوعات دیگری را انتخاب کنند چون ما به کار فرکی اعتقاد داریم و می دانیم که روزی این بدشانسی ها پایان می یابد».

 

لشکر مصدومان سایپا

لشکر مصدومان: الساندرو فیلیپ، دروازه بان برزیلی سایپا جزو خریدهای خوب این فصل بود. ولی او مصدوم شده و همچنان شرایط بازی کردن را ندارد. او امروز هم به دلیل مصدومیت کتف به بازی برابر نفت نرسید. مهدی ترابی هم امروز به شدت مصدوم شد و نامش را باید در لیست پرتعداد مصدومان این تیم نوشت. حامد شیری هم مصدوم است و امروز هم نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد و فقط چند دقیقه پایانی راهی میدان شد. ستاره جوان سایپا یعنی علی قلی زاده هم مصدوم شده و فعلا نمی تواند بازی کند چون یکی از انگشتان پایش شکسته.

 

محرومان: به جز این مشکلات، سایپا برای بازی هفته بعد نمی تواند از حضور دو بازیکن ثابتش یعنی غلامرضا رضایی و امید خالدی هم استفاده کند. هر دو نفر امروز از داور بازی با نفت کارت زرد گرفتند و بازی بعدی تیم شان برابر استقلال خوزستان نمی رسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eolga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن- سایپا/ ملاقات مدعیان ناکام هفته اول