تاریخ انتشار: 1395/09/10 01:42
کد خبر: 246066

دلخوری مدافع پرسپولیس به خاطر مخالفت باشگاه با لژیونر شدنش

محمد انصاری به دلیل مخالفت باشگاه پرسپولیس با انتقال او به یک تیم چینی به شدت دلخور است.
دلخوری مدافع پرسپولیس به خاطر مخالفت باشگاه با لژیونر شدنش

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد انصاری که دو فصل پیش و پس از ناکامی باشگاه در جذب مهرداد جماعتی، حبیب گردانی و ضرغام اسماعیل عراقی گزینه های پیشنهادی برانکو برای تقویت دفاع چپ سرخپوشان، پس از شرکت در تست های پرسپولیس با این تیم قرارداد بست و یکی از ارزان ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود.

این مدافع ثابت و ملی پوش پرسپولیس با این باشگاه قرارداد دو ساله امضا کرده و میزان دریافتی وی ۲۴۰ میلیون تومان برای یک فصل است. این در حالی است که سایر بازیکنان فیکس پرسپولیس اغلب قراردادی بالای ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیون تومان دارند و حتی برخی بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس هم دو برابر انصاری دریافتی خواهند داشت.

انصاری مورد توجه یک تیم چینی قرار گرفته و پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری این باشگاه در اختیار مدیران پرسپولیس قرار گرفته است اما مسئولان باشگاه بلافاصله مخالفت خود را با انتقال انصاری به لیگ برتر چین اعلام کرده اند.

باشگاه پرسپولیس از انتقال انصاری به چین درآمدی خواهد داشت که پیدا کردن جانشین مناسب برای این بازیکن با این مبلغ امکان پذیر نمی باشد.

مسئولان باشگاه با این پیشنهاد مخالفت کردند و انصاری که بازیکن بی حاشیه و آرامی است به همین خاطر به شدت ناراحت است. انصاری حتی برای افزایش مبلغ قرارداد خود هیچ مصاحبه و جنجالی نداشته و اکنون نیز سکوت اختیار کرده است اما خبرهای دریافتی از منابع خبرنگار ما حکایت از آن دارد که انصاری از این مسئله دلخور است.

در گذشته شاهد بوده ایم برخی بازیکنان که با مبلغ پایینی به عضویت تیم های لیگ برتری درمی آیند و تبدیل به مهره های شاخص تیم ملی می شوند با افزایش مبلغ قرارداد از سوی مدیریت باشگاه مواجه می شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkl8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جایگزین انصاری در برابر ماشین سازی؛ ماهینی یا کامیابی نیا؟