تاریخ انتشار: 1395/09/10 10:31
کد خبر: 246054

مصدوم و بیرون؛ مغضوب و بیرون!

محمد حسین ضیایی که ۲ سال قبل و قبل از اوجگیری مهدی طارمی پیش بینی کرد طارمی در موقعیت بهترین بازیکن فوتبال کشورمان قرار خواهد گرفت، حالا می گوید سنگینی انتقادات روی دوش طارمی بسیار بی مورد است.
مصدوم و بیرون؛ مغضوب و بیرون!
به گزارش فرتاک ورزشی، ضیایی می گوید:

«شما بیایید پرسپولیس را در سال قبل بسنجید و با امروز مقایسه کنید. دوستان آمدند و نقاط ضعف را در دروازه و دفاع برطرف کردند؛ اما در جلو چه کردند؟ کسانی که طارمی را زیر سوال می برند باید ببینند پاسور گلها چه کسانی بودند. از سایت خودتان دیدم که ۲ پاس گل مسلمان و۲ تا علیپور داده است. امید عالیشاه و رامین رضاییان بهترین پاسور گلهای سال گذشته بودند. یکی از آن ها حالا مصدوم و بیرون است و دیگری مغضوب و بیرون.»

 

ضیایی ادامه می دهد:

«جابه جا کردن بازیکنانی مثل انصاری که در دفاع چپ عالی بازی می کرد، اشتباه محض بود. الان ربیع خواه در تیم پرسپولیس چند سانتر کرده است؟ در یک بازی دفاع چپ استقلال را با پرسپولیس مقایسه کنید. در استقلال دفاع چپ صد دفعه بالا و پایین می رود اما در پرسپولیس چه اتفاقی رخ می دهد؟ تیم سال گذشته پرسپولیس چنان روان بازی می کرد که من مربی و بازیکن سابق لذت می بردم. بگذارید از بازیکنان دیگر بگویم، شما آقای برانکو گوش چپ و راستی مثل احمد زاده دارید؛ اما همین بازیکن که خیلی هم بازیکن خوبی است بارها در روند تاکتیک تیمی شما اختلال کرده. او و علیپور بیشتر از طارمی فرصت خراب کرده اند اما همه فشارها روی دوش طارمی است که اگر فرصتی هم پیش می آید خودش با توان و قدرتش ایجاد می کند.»

 

ضیایی درباره بازی ندادن به نوراللهی هم نقطه نظرات جالبی دارد و می گوید:

«بهترین هافبکی که اکثرا کارهایش در عمق است در تیم برانکو نور اللهی است. هر وقت در زمین است ببینید چقدر پاس گل داده و چقدر شوت زده! من واقعا بازی او را دوست دارم و به برانکو توصیه می کنم در ترکیب تیم قرارش بدهد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzox5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/اسامی ترکیب بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور مشخص شد