تاریخ انتشار: 1395/09/11 14:05
3 غایب، یک مغضوب و ترکیبی که تغییر می‌کند
کد خبر: 245821

دغدغه‌های قلعه‌نویی برای طلسم‌شکنی

سرمربی تیم تراکتورسازی برای بازی فردای تیمش مقابل پدیده دغدغه های فراوانی دارد.
دغدغه‌های قلعه‌نویی برای طلسم‌شکنی

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم تراکتورسازی در شرایطی فردا از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل پدیده مشهد قرار می گیرد که در گذشته 5 مسابقه مقابل این تیم انجام داده و همه بازی ها را باخته است. حالا تراکتوری‌ها فردا به دنبال شکستن طلسم امتیازگیری مقابل پدیده مشهد خواهند بود.

 

در این راستا امیر قلعه نویی کار سختی در بازی فردا خواهد داشت. سرمربی تراکتورسازی که بعد از مصدومیت سینا عشوری از ناحیه رباط صلیبی مجبور شد در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کند، در بازی فردا 3 بازیکن باتجربه خود را در اختیار نخواهد داشت. سعید آقایی و محسن بنگر به دلیل مصدومیت و محمد نوری به دلیل محرومیت نمی توانند مقابل پدیده به میدان بروند. در چنین شرایطی قلعه نویی باز هم باید تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند. او مقابل صبای قم برای پر کردن جای خالی آقایی، شهرام گودرزی که یک مهاجم است را به پست دفاع چپ برد و احتمال دارد فردا نیز چنین حربه ای را به کار بگیرد.

 

با توجه به رسیدن خالد شفیعی به این مسابقه اگر اتفاق خاصی پیش نیاید او در کنار هادی محمدی، زوج مدافعان وسط تراکتورسازی را در غیاب بنگر تشکیل خواهند داد.

 

مشکل اصلی قلعه نویی اما در خط هافبک است؛ جایی که نوری محروم است و کرار جاسم هم مورد غضب قلعه نویی قرار گرفته است. کرار به دلیل رفتارش در بازی قبلی تراکتور مقابل صبای قم، به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده و احتمال دارد فردا با وجود محرومیت نوری هم جایی در ترکیب اصلی تراکتور نداشته باشد. خصوصا اینکه کرار دو اخطاره است و با دریافت کارت زرد در مسابقه فردا، بازی حساس هفته آینده برابر استقلال را از دست می دهد. امیر قلعه نویی در مسابقه فردا مقابل پدیده بار دیگر باید تغییراتی در ترکیب اصلی اش به وجود آورد تا بتواند صدرنشینی خود را حفظ کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwyyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن- تراکتورسازی/ جدال مربیان پرسپولیس و استقلال!