تاریخ انتشار: 1395/09/13 12:54
تاثیر برخوردهای قلعه‌نویی در انگیزه هافبک عراقی
کد خبر: 245412

کرار با انتقاد به استقلال رسید

هافبک عراقی تیم تراکتورسازی این روزها مورد غضب امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است؛ اتفاقاتی که در روزهای گذشته رخ داده، می تواند انگیزه کرار را برای بازی با استقلال بیشتر کند.
کرار با انتقاد به استقلال رسید

به گزارش فرتاک ورزشی، کرار جاسم که از ابتدای فصل بدون حاشیه های متداول خودش در تراکتورسازی حضور دارد زیر نظر امیر قلعه نویی اتفاقات  گذشته در استقلال و  تراکتورسازی را به دست فراموشی سپرد و بدون حاشیه فوتبال بازی کرد. در یک هفته گذشته اما اتفاقاتی درباره کرار رقم خورده که نگران کننده به نظر می رسد.

کرار در بازی تراکتورسازی و صبای قم وقتی در اواسط نیمه دوم به زمین آمد، رفتار تندی با داور مسابقه داشت و همین امر یک اخطار برای او در پی داشت که برخی اعتقاد داشتند داور می توانست اخراجش کند. رفتار کرار در آن مسابقه با واکنش تند امیر قلعه نویی مواجه شد. سرمربی تراکتورسازی ضمن محکوم کردن رفتار هافبک عراقی اعلام کرد با او قاطعانه برخورد می شود. کرار قرار است در کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی نیز حاضر شود تا در این باره پاسخ بدهد.

در حالی که شنیده می‌شد کرار در بازی دیروز جایی در لیست 18 نفره تراکتورسازی ندارد، مقابل پدیده در نیمه دوم به میدان رفت. کرار اگرچه در 30 دقیقه ای که برای تراکتورسازی بازی کرد، چند موقعیت خوب را خلق کرد اما عملکردش مورد توجه امیر قلعه نویی قرار نگرفت. او در مدت حضورش یک ضربه کاشته فوق العاده زد که مماس با تیردروازه پدیده به بیرون رفت. یک موقعیت دیگر را کرار پس از سرنگونی در محوطه جریمه از دست داد و در پایان مسابقه با انتقاد امیر قلعه نویی از نحوه بازی اش مواجه شد.

 

SQUIEY3qCggm

کرار هنوز هیچ واکنشی به انتقادهای اخیر قلعه نویی نشان نداده اما موضوعی که مشخص است، این انتقادها انگیزه او را برای دیدار با استقلال افزایش می دهد. اهمیت حضور کرار در ترکیب تراکتورسازی مقابل استقلال از این جهت زیاد است که او دو سال گذشته بدترین رفتارها را با پیراهن استقلال انجام داد و در نهایت هم ضمن توهین به فوتبال ایران، ایران را ترک کرد. حالا شاید انتقادهایی که قلعه نویی از کرار انجام داده، انگیزه او را افزایش داده و باعث شود مقابل استقلال یکی از بهترین بازی هایش را انجام دهد؛ موضوعی که اتفاقی خوب برای تراکتورسازی و قلعه نویی خواهد بود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lam56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها کدورت را کنار گذاشتند

رفیعی استقلالی است یا پرسپولیسی؟
سروش بازارگرمی میکند؛