تاریخ انتشار: 1395/09/13 17:02
کد خبر: 245358

یوسفی: روی باد سوار شدیم

تراکتور با گلزنی محسن یوسفی نتوانست طلسم نبردن‌های خود را بشکند. اگرچه محسن یوسفی در سومین بار حضورش مقابل تبریزی‌ها توانست سومین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.
یوسفی: روی باد سوار شدیم

به گزارش فرتاک ورزشی، محسن یوسفی درباره کسب تساوی مقابل تراکتورسازی گفت: ما در بازی هفته گذشته‌مان عملکرد خوبی داشتیم، شرایط روحی‌ روانی‌مان برای این بازی خوب بود، از سمت دیگر تراکتور برای حفظ صدرنشینی‌اش به دنبال 3 امتیاز این بازی بود. ما 10 دقیقه ابتدایی خیلی خوب کار کردیم اما بادی که در ورزشگاه می‌وزید باعث شد از 15 دقیقه ابتدایی به بعد تراکتور سوار بر بازی باشد و در همان نیمه اول هم گلزنی کند. اما در نیمه دوم ما موافق باد بودیم و از همین رو شرایط به نفع ما تغییر داده شد و توانستیم با یک امتیاز به مشهد بازگردیم.

مهاجم پدیده هفته گذشته مقابل ماشین‌سازی یک پنالتی را به گل تبدیل نکرد و در مقابل مقابل تراکتورسازی توانست یک گل به ثمر برساند، او در مقایسه این دو موقعیت گلزنی می‌گوید: گل نکردن پنالتی جز اتفاقات فوتبالی است و خدا را شکر در این هفته قسمت شد تا این هفته گل نکردن پنالتی هفته گذشته‌ام را جبران کنم. گل مقابل تراکتورسازی شیرین‌تر از گل کردن پنالتی هفته گذشته است، اگر آن توپ هفته گذشته گل می‌شد خیلی در نتیجه تاثیری نداشت چراکه بازی را برده و 3 امتیاز را کسب کرده بودیم اما گلزنی و کسب یک امتیاز مقابل تراکتورسازی برایم لذتبخش‌تر شد.

یوسفی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه مساوی مقابل تراکتور به صدرنشینی پرسپولیس کمک کرد گفت: خیلی از این اتفاق خوشحال نیستم و دوست نداشتم اینطور می‌شد اما خب جو فوتبال است و از این اتفاقات رخ می‌دهد دیگر. ان‎شاءالله هفته آینده سعی می‌کنیم در مشهد قرمزپوشان را هم متوقف کنیم.

او درباره رویارویی‌شان در هفته آینده مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: وقتی در بازی بیرون از خانه مقابل تراکتورسازی توانستیم نتیجه را با تساوی به پایان برسانیم، هفته آینده در شهر خودمان به دنبال حداکثر امتیاز هستیم. می‌دانیم پرسپولیس امسال شرایط خوبی از لحاظ فوتبالی، فنی و روحی روانی دارد اما ما هم هفته آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و سعی می‌کنیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j88ap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلمه‌ مشکل ساز که ستاره سابق استقلال را به دردسر انداخته است
برخورد دوگانه کمیته انضباطی