تاریخ انتشار: 1395/09/14 11:33
کد خبر: 245229

اظهار نظر عجیب پیشکسوت استقلال: من بازی‌های استقلال را نگاه هم نمی‌کنم چه برسد به کارشناسی

به گزارش فرتاک ورزشی، حسن روشن را همه به عنوان فردی منتقد می‌شناسند و او در بیشتر مواقع نسبت به نکاتی که در استقلال می‌بیند واکنش نشان می‌دهد. آخرین مورد واکنش او هم به نظرش در مورد مرحوم حجازی بر می‌گشت و مدعی شد اسطوره واقعی یعنی پورحیدری چون حتی حجازی هم استقلال را ترک کرد ولی پورحیدری این کار را انجام نداد.

حالا از روشن درباره بازی‌های استقلال سوال می شود که وی در کمال تعجب می‌گوید:من بازی‌های استقلال را نگاه هم نمی‌کنم چه برسد به کارشناسی اما خوشحالم که این تیم در حال نتیجه گرفتن است و این امتیازات باعث می‌شود تا فشار روی کادر فنی استقلال کم شود. در حال حاضر هم وظیفه مدیران باشگاه است که به تعهدات خودشان عمل کنند تا این روند ادامه داشته باشد. 

وی ادامه داد: هم کادر فنی و هم بازیکنان به خوبی وظایفشان را انجام می‌دهند. کادر فنی در تمرینات زحمات زیادی می کشد و بازیکنان هم در داخل زمین تلاش می‌کنند تا استقلال نتیجه بگیرد، اما زمانی که مدیران تیم نتوانند به تعهدات مالی خودشان عمل کنند دوباره باید منتظر روزهای بد استقلال باشیم. 
پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد هیات مدیره این باشگاه گفت:هیات مدیره استقلال در مقایسه با هیات مدیره پرسپولیس عملکرد ضعیفی دارد و یکی از دلایل نتیجه گرفتن سرخپوشان عملکرد خوب هیات مدیره این باشگاه است اما متاسفانه اعضای هیات مدیره استقلال هر کدام ساز خودشان را می‌زنند و هیچ هماهنگی با یکدیگر ندارند. در حال حاضر مشکل اصلی استقلال کادر اداری و هیات مدیره این باشگاه است.
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akkke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام استقلال برای تاج چطور انتخاب شد؟