تاریخ انتشار: 1395/09/16 02:25
کد خبر: 244853

ونگر: قرارداد اوزیل و سانچس تمدید می شود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، شایعه عدم تمایل مسوت اوزیل و الکسیس سانچس برای تمدید قرارداد با توپچی ها را رد کرد.
ونگر: قرارداد اوزیل و سانچس تمدید می شود

به گزارش فرتاک ورزشی،  به تازگی شایعاتی در رسانه های انگلیسی منتشر شد که اوزیل و الکسیس خواهان دستمزدی نزدیک به دستمزد پل پوگبا در منچستریونایتد یعنی هفته 290 هزار پوند در هفته شده اند. اما ونگر تاکید کرد که مذاکرات برای تمدید قرارداد این دو بازیکن ادامه دارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" مایلم بگویم که در فوتبال مدرن، بازیکن ها همه جا پول خوب می گیرند. پول برای همه و همه جا خوب است. مذاکرات بیشتر با مدیربرنامه های بازیکنان صورت می گیرد، نه با خود آنها. البته که این طبیعی است."

 

yZosVPmADAS3

آرسنال فردا شب در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مقابل بازل سوئیس قرار می گیرد و اگرچه صعودش به مرحله بعد قطعی شده اما برای صعود به عنوان تیم اول، به لغزش پاری سن ژرمن مقابل لودوگورتس هم نیاز دارد.

 

ونگر در مورد اینکه آیا از الکسیس سانچس که در دیدار با وستهام فوق العاده کار کرد، در دیدار فرداشب استفاده می کند یا نه، گفت:" وقتی یک بازیکن اعتماد به نفس خوبی دارد و روند خوبی را پشت سر می گذارد، بازی ندادن به او خطرناک تر از بازی دادن در هر دیدار به اوست.

 

هنوز در مورد ترکیب تیم تصمیم گیری نکردم. هنوز 24 ساعت مانده اما اولویت اصلی من پیروزی در این دیدار است. معتقدم باید پیروز شویم و کارمان را انجام بدهیم و خوب بازی کنیم. هرگز نمی دانید در پاریس چه اتفاقی می افتد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akkxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسنال 6-0 لودوگورتس: آتش بازی  شاگردان آرسن ونگر در امیریتس