تاریخ انتشار: 1395/09/19 22:56
کد خبر: 243963

خسرو تمام و برزای حیف شد!

استقلالی که با این شرایط به رتبه های میانه جدول باید دل خوش کند.
خسرو تمام و برزای حیف شد!

دیدار استقلال و تراکتورسازی یک سمبل نکته دار بود.مسابقه ای که از سکوها گرفته تا نیمکت و بازیکنان داخل زمین یک سره نکته و حاشیه بود و البته بسیار جذاب!

از اشتباه اخباری تا بازوبند کاپیتانی که کیانی در نیمه دوم به بازوی او بست، درگیری رحمتی و نوری،شادی گل وصف ناپذیر فرزاد حاتمی مقابل تیم سابقش،حرکات اروپایی سروش رفیعی و البته جمله خدا ازتون نگذره ای که رحمتی بارها و بارها در طول این فصل در دلش آن را تکرار کرده بود و این بار دیگر به زبان آورد آن هم به طرزی که ملیون ها نفر نفرین اورا لبخوانی کردند.

اما این بازی نکته فنی هم کم نداشت البته فقط از جانب تیم سرخپوش.استقلالی ها فقط و فقط از یک تاکتیک برای این بازی بهره میبردند و آن هم «تاکتیک بکش زیرش» بود.

منصوریان برای استفاده از این تاکتیک خسرو را از راست به چپ می آورد و حتی به میانه میدان برد و وقتی دید سانترهای او جواب نمیدهد این وظیفه مهم را به پادوانی سپرد البته از چند متر عقب تر و تقریبا از محوطه هجده قدم خودی!

در پانزده دقیقه پایانی منصوریان که به طور کامل از حیدری نا امید شده بود برزای را به جای او آورد برزایی که باید به جای علی قربانی که تقریبا هیچ کاری در طول 90 دقیقه نکرد باید به زمین می آمد و گلزنی می کرد به پستی رفت که خسرو استاد سانتر کشیدن از آن ناحیه است یعنی بال راست تیم آبی پوش.

بختیار مثل همیشه بد بود و بقیه هم چنگی به دل نزدند و هر چه امید ابراهیمی عرق میریخت انگار برای بقیه اهمیتی نداشت!

این تیم مهره کم ندارد در واقع مشکل بزرگ استقلال مهره نیست،بازیگرفتن از مهره هاست که کادر فنی این تیم روی چیدن نفرات،طراحی تاکتیک و از همه مهمتر بازی گرفتن از آن ها توانایی لازم را ندارد.

به نظر استقلال نیاز به تقویت کادر فنی دارد و البته خرید یک مهره بازی ساز که بتواند خط دفاع و هجومی این تیم را بهم پیوند دهد.

 

 نویسنده: احسان خسروی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oevrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوری: باید 6 گل به استقلال می‌زدیم/ اتفاق خاصی بین من و رحمتی نیفتاد