تاریخ انتشار: 1395/09/22 23:45
کد خبر: 243387

فرهاد کاظمی جانشین همیشگی خطیبی!

گویا قرار است فرهاد کاظمی در کمین تیم هایی باشد که خطیبی سرمربی آن است تا با لغزش او جانشینش شود.
فرهاد کاظمی جانشین همیشگی خطیبی!

فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی تبریز انتخاب شد. او باید تیمی را از سقوط نجات دهد که هفته هاست رنگ امتیاز را ندیده و مدتهاست در جایی جز قعر جدول زندگی نکرده است. آمار می گوید او می تواند چنین عملیات غیرممکنی را انجام بدهد.

کاظمی در 9 هفته ابتدایی فصل روی نیمکت سیاه جامگان می نشست و بعد از شکست برابر استقلال از این تیم رفت. 2 برد، 4 باخت و 3 مساوی یعنی کاظمی در مشهد، 9 امتیاز گرفت و معدل هر بازی یک امتیاز را ثبت کرد.

ماشین سازی در 13 هفته این فصل تنها 6 امتیاز گرفته حاصل از 3 مساوی و یک برد. این 6 امتیاز در زمان رسول خطیبی به دست آمده که 12 هفته سرمربی بود و از هر بازی به طور متوسط تنها 0/5 امتیاز گرفت.

اگر کاظمی از ابتدای فصل روی نیمکت ماشین سازی می نشست و همان معدل امتیازگیری اش در سیاه جامگان را تکرار می کرد، مهمان تازه وارد لیگ برتر حالا 13 امتیازی بود. تیم 13 امتیازی در پایان هفته سیزدهم، صاحب جایگاه سیزدهم می شد که هیچ دغدغه سقوطی ندارد.

معدل امتیازگیری کاظمی در این فصل 2 برابر خطیبی است. در تاریخ لیگ برتر اما این دو نفر چندان اختلافی با هم ندارند. کاظمی از هر بازی 1/33 امتیاز گرفته و این معدل برای خطیبی 1/11 است. این یعنی در هر 5 بازی، کاظمی یک امتیاز از خطیبی جلو می افتد.

فصل قبل هم کاظمی جانشین خطیبی شد. خطیبی در سیاه جامگان معدل امتیازگیری 0/75 را ثبت کرد که با کاظمی به 0/91 رسید یعنی تقریبا هر 6 بازی یک امتیاز.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oejrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام 8 گزینه سرمربیگری ماشین سازی / 3 پرسپولیسی و 2 استقلالی در بین گزینه ها