تاریخ انتشار: 1395/09/23 11:09
کد خبر: 243328

پشت پرده بازگشت نافرجام انصاری به استقلال

محمد انصاری که این روزها بحث لژیونر شدنش حسابی داغ است، نه تنها بازیکن کلیدی تیم برانکو محسوب می شود بلکه توانسته در بین نفرات منتخب کارلوس کی روش هم قرار بگیرد.
پشت پرده بازگشت نافرجام انصاری به استقلال

محمد انصاری این روزها یکی از مهم ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود. بازیکنی که قبل از شروع لیگ پانزدهم کمتر کسی اسم او را شنیده بود، حالا نه تنها بازیکن کلیدی تیم برانکو محسوب می شود بلکه توانسته در بین نفرات منتخب کارلوس کی روش هم قرار بگیرد.

 

انصاری که این روزها بحث لژیونر شدنش حسابی داغ است، در شرایطی با حضور در تست های پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کرد که امکان بازگشت او به استقلال بعد از پایان دوران خدمت سربازی اش در صدر وجود داشت اما اتفاقاتی در استقلال رخ داد که مانع بازگشت این مدافع به استقلال شد تا داستان زندگی او عوض شود.

 

 ماجرا از این قرار است که استقلال به صورت قرضی انصاری را به فجر فرستاده بود اما امیر قلعه نویی نهایتا تصمیم گرفت این بازیکن را برای همیشه از استقلال کنار بگذارد و بنا بر این به صورت کتبی اعلام کرد که به این بازیکن نیازی ندارد.

 

سربازی انصاری تمام شد و انصاری از طریق یکی از نزدیکانش به تیم نفت تهران – که آن زمان علیرضا منصوریان سرمربی اش بود – معرفی شد. منصوریان هم که در تیم امید با انصاری کار کرده بود، شدیدا از این بازیکن و به خصوص خصوصیات اخلاقی اش تعریف کرد اما از آنجایی که نفت در پست انصاری دو بازیکن دیگر داشت، بازیکن سابق استقلال امکان همکاری مجدد با منصوریان را پیدا کرد.

 

او به شهرداری تبریز رفت و یک سال برای این تیم بازی کرد. فصل تمام شد و پرویز مظلومی به جای امیر قلعه نویی روی نیمکت استقلال نشست. انصاری دوباره شانسش را برای حضور در استقلال امتحان کرد و این بار از طریق یکی از نزدیکانش در باشگاه و همچنین مهدی رحمتی، نظر مظلومی را برای حضور در استقلال جویا شد (البته خود انصاری مستقیما این کار را نمی کرد و در اصل یکی از نزدیکان او که رابطه خوبی با سرمربیان استقلال و نفت داشت، تلاش کرد تا این بازیکن استقلال را به لیگ برتر برگرداند) مظلومی هم علیرغم تعریف از این بازیکن اعلام کرد که برنامه اش جذب بازیکنان دیگری است و به جای انصاری سراغ میثم مجیدی از استقلال خوزستان رفت.

 

نفت تهران هم به مانند فصل گذشته جایی برای او نداشت تا این بازیکن به پرسپولیس برود. جالب اینکه اوایل فصل قبل و در حالیکه انصاری هنوز بازیکن ثابت پرسپولیس نشده بود، او در یک مراسم مذهبی شرکت کرد که علیرضا منصوریان هم یکی از حاضران در آن برنامه بود.

 

در آن مراسم، سرمربی آن زمان نفت به انصاری گفت که امکان موفقیت او در پرسپولیس فراهم است و قطعا این بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی خواهد رسید. اتفاقی که بعد از چند ماه و به واسطه درخشش انصاری در ترکیب پرسپولیس رخ داد و کی روش، مدافع قرمزها را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39av8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/پیغام عجیب دختر کره ای هوادار پرسپولیس برای کارلوس کی روش
حواشی عجیب دیدار ایران و کره جنوبی؛