تاریخ انتشار: 1395/09/24 00:05
کد خبر: 243169

روزهای سخت خط میانی پرسپولیس

آن طور که از شواهد پیداست نیمی از پرسپولیسی ها در تعطیلات نیم فصل رفتنی هستند

در خط میانی پرسپولیس، ساسان انصاری خیلی زود تصمیم گرفت شانس خود را در ترکیب تیم سابقش جستجو نماید و به همین خاطر بار دیگر به فولاد بازگشت. این بازیکن توانسته بعد از پشت سر گذاشتن دوران نیمکت نشینی در پرسپولیس با حضور در فولاد بار دیگر در قامت ستاره بدرخشد و اکنون با 10 گل زده در ترکیب این تیم آقای گل لیگ نیز محسوب می شود.

احمد نوراللهی نیز دیگر جدا شده پرسپولیس محسوب می شود که تنها 180 دقیقه دیگر با این اتفاق فاصله دارد. با توجه به خدمت سربازی او نیز در نیم فصل پرسپولیس را ترک خواهد کرد و دیگر گزینه جدایی نیز امید عالیشاه محسوب می‌شود که او هم با مشکل سربازی مواجه است.

این اتفاق باعث می شود پرسپولیس در خط میانی با خلا در پست هافبک دفاعی، وینگر چپ و وینگر راست خود مواجه خواهد شد. در این صورت فرشاد احمدزاده و وحید امیری به عنوان دو بازیکن بدون جانشین پرسپولیس شناخته خواهند شد و البته برانکو ایوانکوویچ نشان داده روی رامین رضاییان به عنوان وینگر راست هم حساب باز کرده است.

کامیابی نیا نیز با جدایی نوراللهی به بازیکنی بی جانشین در ترکیب این تیم تبدیل خواهد شد که با توجه به خصوصیات فیزیکی و جنگندگی بالای این بازیکن آنها با مشکل در ادامه مسابقات مواجه خواهند شد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwakq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی شدن این دو فوق ستاره؛ به نفع پرسپولیس است یا به ضررش؟!