تاریخ انتشار: 1395/09/24 18:19
نقل و انتقالات پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل
کد خبر: 243046

نیمی از پرسپولیس تغییر خواهد کرد

دو هفته به پایان رقابت های نیم فصل لیگ برتر باقی مانده است و اکثر تیم های مدعی مذاکرات اولیه خود را برای جابجایی بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی آغاز کرده اند.
نیمی از پرسپولیس تغییر خواهد کرد

در باشگاه پرسپولیس با صحبت ها و مذاکرات انجام شده تا امروز جدایی احمد نوراللهیو محمد آرام طبع قطعی شده و امید عالیشاه، محمد انصاری و دو بازیکن اوکراینی در  فهرست احتمالی بازیکنان جدا شده از پرسپولیس هستند.

 

در میان نفرات ورودی سروش رفیعی از گزینه های قطعی خرید باشگاه است که مذاکرات  برای جذب او آغاز شده است.

 

در پست دفاع میانی عزت الله پورقاز و محمد طیبی و در فاز حمله رحیم مهدی زهیوی وحسن بیت سعید گزینه های مدنظر باشگاه هستند که احتمال پیوستن دو تن از آنها به  پرسپولیس وجود دارد.

 

در صورتی که باشگاه استقلال خوزستان تا نیم فصل ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت نکند، طبق متمم قرارداد بازیکن آزاد محسوب می شوند و امکان جدایی آنها وجود دارند. از سیامک کوروشی و محمد دانشگر هم به عنوان گزینه های آلترنانیو یاد می شود.

 

تا این لحظه جذب یک بازیکن خارجی آسیایی به جای آنتونی گولچ قطعی است و اگر  باشگاه پرسپولیس موفق به فسخ قرارداد با بازیکنان اوکراینی شود دو بازیکن خارجی دیگر هم به تیم اضافه خواهند شد.

 

جذب نفراتی چون گادوین منشا، داریوش شجاعیان و سیاوش یزدانی هم مد نظر باشگاه  است اما چون احتمال صدور رضایتنامه آنها بسیار ضعیف است انتقالشان منتفی است.

 

پرسپولیس خرید بازیکن در پست های مدافع میانی، مدافع چپ، هافبک دفاعی، هافبک بازیساز و مهاجم را در دستور کار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywdee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لیست قطعی فصل نقل و انتقالات

هافبک قلعه‌نویی آبی‌پوش می‌شود!
خرید نیم فصل کمالوند لو رفت؛