تاریخ انتشار: 1395/09/25 03:25
کد خبر: 242943

منصوریان و نیاز مبرم به پیروزی/ عبور از بحران با شکست پدیده

دیدار استقلال و پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر را باید یکی از حساس ترین بازی های منصوریان در دوران مربیگری اش در فوتبال دانست.
منصوریان و نیاز مبرم به پیروزی/ عبور از بحران با شکست پدیده

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلال در حالی در هفته چهاردهم به مصاف پدیده مشهد  می رود که در سیزده بازی گذشته خود تنها توانسته 18 امتیاز اندوخته تا فاصله اش با صدر جدول که در اختیار پرسپولیس می باشد به 11 امتیاز  برسد و  با این امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته باشد، جایگاهی که برای آبی پوشان پایتخت که با خریدهای آن چنانی ستاره های فوتبال ایران در فصل نقا و انتقالات، خود را مدعی قهرمانی می دانستند، نمی تواند نتیجه ای مناسب  تا اینجای بازی ها باشد.

در آن سوی میدان نیز پدیده قرار دارد که بعد از گذشته 13 هفته 15 امتیاز اندوخته  داشته و در رده یازدهم قرار دارد و این بازی هم برای آنها که در دیدار گذشته و تا آخرین دقایق، پرسپولیس صدرنشین را متوقف کرده بودند و در ثانیه های آخر ، بازی را واگذر نمودند، می تواند دارای اهمیت ویژای باشد.

اما صرف نظر از این که این بازی برای مهاجری و شاگردانش در پدیده تا چه اندازه مهم است، می توان این بازی را برای منصوریان حکم مرگ و زندگی دانست چرا که شرایط بگونه ای پیش رفته است که آرام آرام انتقادات به این تیم و سرمربی اش بیشتر و بیشتر می شود و منصوریان اصلا دوست ندارد در این شرایط بازی را به پدیده واگذار و یا حتی مساوی نماید و دوست دارد با یک پیروزی شیرین، پاسخی برای منتقدین داشته باشد.

این بازی وقتی حساسیت اش برای منصوریان بیشتر می شود که متوجه می شویم در چهار بازی گذشته، استقلال نتوانسته است پیروز میدان در مصاف با این تیم مشهدی باشد و این هم برای خودش یک بار روحی و روانی بر دوش منصوریان و شاگردانش گذاشته است.

جان کلام این که این بازی برای منصوریان حکم مرگ و زندگی بوده و سرمربی آبی پوشان امیدوار است با این پیروزی، هم  مانع ایجاد فاصله بیشتر با صدرنشینان شود و هم این که فرصتی پیدا  نماید تا فشار انتقادات منتقدین را کاهش داده و با روحیه بهتری در هفته پانزدهم به مصاف سپاهان برود تا بعد از اون بتواند چاره ای برای بازی های برگشت پیدا نماید.

 

نویسنده: حمید محبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vo9y6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در مقابل پدیده های پرسپولیس!

مهاجری: در زمان گل وحید امیری شاگردانم «چالش مانکن» را اجرا کردند!
امیدوارم شکست مقابل پرسپولیس را برابر استقلال جبران کنیم