تاریخ انتشار: 1395/09/25 14:37
کد خبر: 242858

برانکو بر سر دو راهی؛ احمدزاده یا رضاییان؛ چه کسی فیکس است؟

عملکرد مثبتی که رامین رضاییان در حضور خود در جناح راست این تیم با سه پاس گل داشته، باعث شده تا او امیدوار به بازگشت به ترکیب اصلی باشد.
برانکو بر سر دو راهی؛ احمدزاده یا رضاییان؛ چه کسی فیکس است؟

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس که با توجه به تصمیم برانکو ایوانکوویچ مبنی بر دوری از تمرینات آماده سازی پیش فصل و مشکلات بدنی در هفته های ابتدایی نیمکت نشینی را تجربه کرده، در چند دیدار اخیر توانست به ترکیب اصلی راه یابد و مهره ای تاثیرگذار در نتایج این تیم با 3 پاس گل لقب گیرد.

 

با این حال اما حضور رضاییان در ترکیب با اتفاقات همراه بوده که این مساله باعث می شود تا او همچنان از حضور فیکس خود در ترکیب 11 نفره این تیم مطمئن نباشد. رضاییان در دو دیدار اخیر این تیم در حالی به ترکیب اصلی رسیده که محرومیت محمد انصاری برابر ماشین سازی و مصدومیت فرشاد احمدزاده برابر پدیده مشهد در آن بی تاثیر نبوده است. با این حال اکنون برانکو ایوانکوویچ تمام بازیکنان مورد اعتماد و غالبا فیکس خود را در اختیار دارد تا حضور این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

 

احمدزاده توانسته بعد از استراحت و کارهای درمانی در تمرینات این هفته حضوری فعال داشته باشد و این مساله حضور او در ترکیب اصلی برابر ذوب آهن را تضمین می کند. در عین حال سرمربی کروات پرسپولیس تصمیمی برای تغییر در خط دفاعی خود ندارد و با پایان محرومیت محمد انصاری بار دیگر خط دفاعی خود را با حضور این بازیکن و در کنار سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه در دیدار برابر پدیده مشهد به میدان فرستاد تا حضور رضاییان در سمت راست دفاعی نیز دور از ذهن شود.

 

عملکرد ضعیف ولادیمیر پریمیوف می توانست نقطه امیدی برای رضاییان باشد تا با تغییرات در خط هجومی او نیز موفق به حضور در ترکیب اصلی برابر ذوب آهن شود اما علیپور با آمادگی بالای خود بعد از حضور در ترکیب این تیم توانست نقش مهمی در پیروزی سرخپوشان ایفا کند تا این مساله نیز در ابهام قرار گیرد. در صورتی که برانکو ایوانکوویچ خواهان تغییر در خط حمله خود بعد از نمایش ضعیف پریمیوف داشت، قادر بود وحید امیری را در خط حمله در کنار مهدی طارمی قرار دهد و فرشاد احمدزاده نیز بعد از بازگشت به ترکیب در پست وینگر چپ به میدان رود تا جای رضاییان در وینگر راست برای حضور در ترکیب اصلی باز شود.

 

با این حال آخرین تمرین برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار برابر ذوب آهن در زمین شماره 2 آزادی می تواند امیدهای رضاییان برای حضور در ترکیب اصلی را زنده کند یا اینکه او را مطمئن از نیمکت نشینی در فولادشهر کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8nve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی شدن این دو فوق ستاره؛ به نفع پرسپولیس است یا به ضررش؟!