تاریخ انتشار: 1395/09/27 00:56
کد خبر: 242484

حجب و حیای برانکو کار دست پرسپولیس می‌دهد؟

پرسپولیس برانگو شادابی سال گذشته رو ندارد و ممکن است ادامه همین روند این تیم را با مشکل مواجه نماید.
حجب و حیای برانکو کار دست پرسپولیس می‌دهد؟

 تقریبا همه اهالی فوتبال به این نکته اذعان دارند که پرسپولیس برانکو، به رغم نکات فنی بسیار خوبی دارد، به شادابی فصل گذشته بازی نمی‌کند اما علت این مشکل چیست؟ در فصل گذشته علاوه بر اینکه امثال مسلمان، احمدزاده و طارمی، به مراتب سرحال‌تر از فصل کنونی بودند و امید عالیشاه نیز یک مهره قابل اتکا برای سرخپوشان بود، دو بازیکن فوق‌العاده داشت که هرگاه خطوط میانی و هجومی پرسپولیس به بن‌بست می‌رسیدند، گره بازی را باز می‌کردند.

رامین رضاییان و محمد انصاری که در دو پست دفاع راست و دفاع چپ بازی می‌کردند، هر گاه مهاجمان پرسپولیس و خط هافبک این تیم از کار می‌افتاد، با حرکات روبه‌جلوی خود باعث اذیت و آزار مدافعان حریف می‌شدند.

با چنین ترکیبی تیم برانکو به بازیکنان بیشتری برای باز کردن گره بازی دسترسی داشت اما باید دید در فصل نقل و انتقالات ابتدای فصل کدام شخص در این باشگاه مرتکب اشتباهاتی فاحش شد تا یکی از بهترین چپ‌های ایران مجبور شود در وسط خط دفاعی به میدان برود و در انتهای زمین محبوس شود؟ نقل‌و انتقالاتی که البته برانکو همه آن را گردن گرفت اما گویا حجب و حیای برانکو اجازه نمی‌دهد او حرف‌های دلش را بر زبان بیاورد. حرف‌هایی که ممکن است نگفتن آنها به ضرر خودش و تیمش منجر شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la6g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طفلکی برانکو/رضاییان نبود به قشقایی باختیم!