تاریخ انتشار: 1395/09/28 10:00
کد خبر: 242234

امیدوارم برانکو مرا ببیند

امیدوارم برانکو مرا ببیند

محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی با به ثمر رساندن 2 گل مقابل سپیدرود رشت و 12 گله شدن با قدرت صدرنشین نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته اول شد.

محمد عباس‌زاده درباره آقای گلی‌اش در نیم فصل گفت: در زمان حضورم در نساجی به هواداران قائمشهر قول داده بودم که آقای گل شوم و تمام تلاشم را برای رسیدن به جایگاه خواهم کرد. در حال حاضر هم با 12 گلی که تا به اینجای کار برای تیمم به ثمر رسانده‌ام این موضوع را ثابت کرده‌ام. ابتدای فصل در مصاحبه‌هایم اعلام کرده بودم که می‌خواهم رکورد خودم در آقای گلی رقابت‌های لیگ دسته اول را خودم بشکنم و قطعا هم همین‌کار را خواهم کرد.

 

مهاجم نساجی که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد و تمام تلاشش را برای بازگشت به این تیم به کار می‌بندد در این خصوص گفت: تمام توانم را در رقابت‌های لیگ دسته اول به کار بستم تا به چشم پرسپولیسی‌ها بیایم و بار دیگر در تیم محبوبم توپ بزنم و منتظر دیدگاه آنها درباره خودم خواهم ماند. در نساجی بزرگ شدم و با این تیم به پرسپولیس رسیدم اگرچه پرسپولیس را دوست داشته و دارم. هر بازیکن قطعا به پیشرفت و رشد فکر می‌کند من هم همین‌طور؛ نساجی مثل خانواده‌ام است و با ازدواج هرگز از خانواده‌ جدا نمی‌شوی و خانواده‌ات همیشه برای تو عزیز و محترم خواهد بود اگرچه با ازدواج پیشرفت می‌کنی و به زندگی جدیدی خواهی رسید. 

 

او می‌گوید اگر قرار است نساجی همچنان نتایج خوب را ادامه دهد باید از همین حالا به فکر رفع مشکلاتش باشند: مسئولین نساجی ابتدای امر باید فکری به حال سرمربی این تیم کنند و بعد در نقاطی که ضعف داریم بازیکن جذب کنند. البته پیش از همه این‌ها باید تیم از نظر مالی تغذیه شود تا در نیم فصل بعدی با مشکلاتی که این فصل مواجه بودیم برخورد نکنیم. آقایان پرهام و رمضانی مالک و مدیرعامل اگر در همین فرصت کم مشکلات نساجی را به جمع‌وجور نکنند در ادامه در کسب نتیجه کار برایمان سخت می‌شود.

 

وی از هواداران، محمود فکری در زمان حضورش در نساجی و بازیکنان تیمش تشکر کرد: نساجی با هوادارانی که از ابتدای فصل تا به اینجای کار در سرما و گرما تیم را تشویق کردند توانسته در این جای جدول قرار بگیرد. البته آقای فکری هم تمام تلاششان را در کادرفنی به کار بستند و نباید فراموش کرد که چه زحماتی برای این تیم کشیدند. امسال نساجی با بازیکنانی که در آن توپ می‌زدند به همه ثابت کردند که می‌توانند مدعی صعود به رقابت‌های لیگ‌برتر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8rne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازگشت دو مهره تاثیر گذار نساجی به لیگ برتر