تاریخ انتشار: 1395/10/02 12:56
کد خبر: 241326

رمزگشایی از تصمیمات جنجالی که در کتانی فروشی برای پرسپولیس گرفته می شود

علی اکبر طاهری در مصاحبه ای تند نسبت به جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه موضعگیری کرد و در خلال صحبت هایش به موضوعی اشاره کرد که جای پیگیری دارد.
رمزگشایی از تصمیمات جنجالی که در کتانی فروشی  برای پرسپولیس گرفته می شود

طاهری عنوان کرد: «چالش بزرگ ما این است که چرا باید یکسری از دلال‌ها این چرخ و گردونه را بچرخانند؟ چرا سرنوشت فوتبال این مملکت به جای فدراسیون و دیگر مراجع فوتبال باید در قهوه‌خانه‌ها یا فروشگاه‌های کفش و کتانی رقم بخورد؟!!!!»

 

اگر اخبار پرسپولیس را از ابتدای فصل دنبال کرده باشید، حدس زدن نام صاحب این فروشگاه کفش و کتانی سخت نیست. کسی که در فصل گذشته به بسیاری از ستاره های پرسپولیس نزدیک شده بود و همواره در اردوهای پرسپولیس حاضر می شد و عکس یادگاری می گرفت.

او که اوایل فصل مغضوب مسئولان باشگاه پرسپولیس واقع شد و از حضور در تمرینات و اردوهای پرسپولیس منع شد.

 

پاشاکی متهم است که در انتقال مهدی طارمی و رامین رضاییان به ریزاسپور ترکیه دست داشته است و از همین انتقال نصفه و نیمه هم پول خوبی به جیب زده است.

 

اتهام جدید او از سوی پرسپولیسی ها، دست داشتن در انتقال احمد نوراللهی و امید عالیشاه به تراکتورسازی به عنوان نقش اول این ماجراست.

 

عباس اسماعیل بیگی به عنوان مدیر کانون هواداران باشگاه پرسپولیس که دل خوشی هم از پاشاکی ندارد، در تایید حرف های طاهری عکسی در صفحه اجتماعی خود منتشر و توضیحاتی را ارائه کرده که جالب توجه است.

 

وی درباره تصویر زیر نوشت: «اینجا نه باشگاه پرسپولیس است و نه فدراسیون فوتبال، نه دفتر ثبت اسناد است و نه سازمان لیگ اما تمام کارهایی را که یک ایجنت رسمی باید در رابطه با نقل و انتقال بازیکن انجام دهد در دفتری که طبقه بالای فروشگاه کتونی فروشی آقای ایکس قرار دارد توسط دلال معلوم الحالی انجام می شود.

 

درست حدس زدید اینجا پاتوق همون آقا کتونی فروشه هست که تخصصش فراری دادن بازیکنان پرسپولیس و تماس با بازیکنانی است که قصد آمدن به باشگاه را دارند تا آنها را منصرف کند.

 

البته جلسات مهمی که در این دفتر برگزار می شود بیشتر به صرف قلیان و نوشیدنی های خاص می باشد، و اطراف این فروشگاه هم مکان مناسبی برای استراحت !!!! به زودی در رابطه با فعالیت این دفتر اخبار بیشتری خواهید شنید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2786rg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی‌تدبیری های پی در پی پرسپولیس در نقل و انتقالات