تاریخ انتشار: 1395/05/02 14:36
کد خبر: 272395

افشارزاده: به احترام بزرگ‌ترها در مورد روشن سکوت می‌کنم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر فصل قبل مظلومی کوتاهی در استقلال دید باید رودربایستی را کنار می‌گذاشت ولی من خیانتی در استقلال ندیدم.
افشارزاده: به احترام بزرگ‌ترها در مورد روشن سکوت می‌کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، بهرام افشارزاده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

 ابتدا از جدایی سجاد شهباززاده از استقلال صحبت کنید.

اول از همه باید بگویم که شهباززاده بازیکن بسیار بااخلاقی است و یک فرد تحصیلکرده و آرام در مجموعه استقلال بود. او وقتی نزد من آمد اعلام کرد برای زندگی‌اش برنامه‌ریزی کرده است و اصلا اولویتش پول نیست. چندین بار هم تأکید کرد که علاقه دارد از استقلال برود تا در فوتبال اروپا پیشرفت کند. من هم احساس کردم او نیتش پاک است و به همین علت سریعا مقدمات کارهای او را فراهم کردم چون شهباززاده در این چند سالی که در استقلال بود خیلی زحمت کشید. وی حدود 500 تا 700 میلیون از استقلال طلب داشت که این رقم را بخشید و رضایتنامه گرفت.

این روزها بحث حسن روشن و اختلافش با شما شدت پیدا کرده است.

من از آقای روشن چندین بار خواستم که به من برنامه بدهد چون می‌خواستم هر چه سریعتر تکلیف آکادمی را روشن کنم. پدر و مادرها به باشگاه نامه می‌نوشتند که تکلیف بچه‌هایشان روشن شود و روشن هم از سر علاقمندی چندین بار با ما وارد مذاکره شد. البته من می‌دانستم که روشن گرفتار است و احتمالا در شمال کشور به سر می‌برد اما سرانجام او آمد و با وجود اینکه قرارداد نبستیم روشن را به عنوان رئیس معرفی کردم. از خود او سوال کنید که من چگونه با او حرف زدم اما هیچ وقت نگفتم که به نفع من مصاحبه کن یا علیه فلان شخص حرف نزن. اگر یک خبرنگار را پیدا کردید که من چنین درخواستی از او داشته باشم هر چه شما گفتید را می پذیرم. من بعید می‌دانستم روشن این حرف‌هایی را که طی روزهای گذشته در رسانه‌ها مطرح شده بزند ولی مسئله زیاد است و به احترام بزرگترها سکوت می‌کنم.

ماجرای فرزاد مجیدی و موضعی که علیه او گرفتید چه شد؟

ما از او شکایت کردیم چون او بی‌جهت هم کادر فنی و هم مدیریت باشگاه را زد. من برای مجیدی احترام زیادی قائل بودم و پرویز مظلومی هم از مدافعان سرسخت او بود ولی متأسفانه او تهمت‌هایی را زد و مطالبی را بیان کرد که اصلا نباید مطرح می‌شد.

 اینکه عده‌ای می‌گفتند فصل گذشته در استقلال خیانت شده و مظلومی هم چندین بار روی این موضوع تأکید داشت را چگونه تحلیل کردید؟

من خیانتی حس نکردم. کاش مظلومی همان زمان اگر چیزی می‌دید مطرح می‌کرد و اگر به قول خودش ناسپاسی را مشاهده می‌کرد آنها را مکتوب به ما ارائه می‌کرد. من فکر می‌کنم او خشوع و خضوع کرده و یک جایی هم رودربایستی کرده که نباید این اتفاق می‌افتاد. حتی او از ما خواست که سرپرست موقت فرزاد مجیدی باشد و خودش چنین پیشنهادی داد و ما هم قبول کردیم. پس بهتر بود مظلومی هر چه می دید همان موقع می‌گفت.

پس چرا او در برنامه نود مدعی شد شبانه برای سرمربی شدن فرهاد مجیدی اقدام شده است؟

به من چیزی نگفته بودند و من از این موضوع بی‌اطلاع بودم. البته اعضای کادر فنی ما با خیلی از پیشکسوتان و دوستان رفت و آمد خانوادگی داشتند و شاید اگر هم این موضوع گفته می‌شد ما تصور می‌کردیم این‌ها رفت و آمدهای خانوادگی است ولی اصلا در این مورد به ما حرفی نزدند.

 بعد از پایان فصل صحبت‌های زیادی در مورد نحوه جدایی بازیکنانی مثل عمران‌زاده، برهانی و طالب‌لو صورت گرفت.

به نظرم باید برای این سه نفر شرایط خاصی قرار می‌دادیم و مراسم خاصی برای آنها می‌‌گرفتیم اما به دلیل کثرت کار در مقابل عمل انجام شده ماندیم. امثال طالب‌لوها، برهانی‌ها و عمران زاده‌ها از استقلال دور نشدند و آنها همچنان علاقمند به این تیم هستند. مطمئن باشید باشگاه استقلال خانه اول و آخر آنها است و با وجود بی‌مهری‌هایی که ممکن است به آنها انجام شده باشد علاقه مردم به آنها کم نخواهد شد. من از همین جا هم از زحمات آنها تشکر می‌کنم و هم اگر کوتاهی در حق این بازیکنان صورت گرفته عذر می‌خواهم.

سرانجام تکلیف جلسه هیأت مدیره چه شد و اینکه همه مدعی هستند کامل تقوی‌نژاد از هیأت مدیره کنار کشیده است؟

تا آنجایی که من اطلاع دارم و به من می‌گویند او عضو هیأت مدیره است و به ما هم چنین مسئله‌ای را اینگونه عنوان کرده‌اند.

به عنوان سوال آخر آیا شما مدیرعامل استقلال می‌مانید؟

من از این موضوع اطلاع ندارم و باید نشست هیأت مدیره برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6rl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: به شهباززاده گفتم حاضر به از دست دادن تو نیستم/دوست داشت یک افق جدید را تجربه کند