تاریخ انتشار: 1395/10/04 00:03
کد خبر: 240897

انصاری توپ را در زمین برانکو انداخت!

مدافع پرسپولیس گفت: دفاع وسط نسبت به دفاع چپ، پست حساس تری است و به تمرکز و تجربه بیشتری دارد
انصاری توپ را در زمین برانکو انداخت!

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد انصاری درباره عدم حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی با سیاه جامگان اظهار داشت: کسالتی از دو روز پیش برایم به وجود آمد و با وجود تلاش کادر پزشکی نتوانستم به بازی برسم. البته با مصدومیت ربیع خواه، کادر فنی  مجبور شدند من را به بازی بفرستند.

وی درباره این که ترجیح می دهد در دفاع آخر بازی کند یا دفاع چپ؛ اذعان داشت:تفاوتی ندارد. اما دفاع وسط پست حساس تری است و به تمرکز و تجربه بیشتری دارد. من در فجرسپاسی چندبار دفاع آخر بودم البته پارسال که به تیم ملی دعوت شدم مدافع چپ بودم. اما امسال کی روش لطف داشت و مرا به عنوان دفاع آخر دعوت کرد.

انصاری درباره صحبت های مربوط به جدا شدن از پرسپولیس اذعان داشت:این پیشنهاد از یک ماه پیش مطرح شده بود و  من چیزی نگفتم. ضمن این که از وقتی علنی شد ترجیح دادم تصمیم خود را به برانکو و باشگاه پرسپولیس ارجاع دهم.

محمد انصاری مدافع پرسپولیس در ارتباط با این که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا لژیونر شود، تصریح کرد:آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن پرسپولیس را به تن کند. پرسپولیس برگردن من حق دارد و پیشرفت من هم به خاطر پرسپولیس و برانکو بوده است. به همین خاطر صلاح می بینیم که مجموعه تصمیم بگیرد. البته این یک شانس فوتبالی برای من است و امیدوارم کسی در این میان متضرر نشود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3675j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وسوسه میلیاردی کشف برانکو را پراند!