تاریخ انتشار: 1395/10/04 20:04
پرسپولیس تنها یک نیمکت نشین دارد
کد خبر: 240719

هواداران در انتظار لیست خرید برانکو

پرسپولیس در حالی نیم فصل اول را با عنوان صدرنشین خاتمه داد که مسوولان این تیم و همچنین کادرفنی مشکل بزرگی برای ادامه فصل خواهند داشت.
هواداران در انتظار لیست خرید برانکو

 با فسخ قرارداد آنتونی گولچ و ساسان انصاری، جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی به دلیل سربازی، درخواست رضایتنامه از سوی محمد امین آرام طبع، انتقال قرضی شهاب زاهدی و محمد رحمتی به ماشین سازی و جدایی احتمالی یکی از دو اوکراینی این تیم، اکنون لیست برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس خالی شده است و آنها روی نیمکت بدترین شرایط ممکن در نیم فصل را پیش روی خود می‌بینند.

ترکیب اصلی پرسپولیس را در شرایط فعلی بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی تشکیل می‌دهند و برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت خود نزدیک ترین بازیکن به ترکیب اصلی را با بضاعت فعلی علی علیپور و صادق محرمی می‌بیند.

در شرایط فعلی نیمکت نشینان پرسپولیس را بوژیدار رادوشوویچ، علی علیپور، صادق محرمی، الکسی پل یانسکی، ولادیمیر پریمیوف، احسان علوان زاده و حمیدرضا طاهرخانی تشکیل داده اند و این در حالی است که گفته می شود مدافع اوکراینی این تیم نیز در لیست خروجی قرار گرفته و در صورت توافق برای فسخ قرارداد جایی در این تیم نخواهد داشت.

این مساله پرسپولیس را در وضعیتی قرار می دهد که باید در نیم فصل دوم رقابت ها و در نقل و انتقالات به دنبال جذب مدافع میانی، مدافع چپ، هافبک دفاعی، وینگر چپ و مهاجم باشد. جذب 5 بازیکنی که بالانس لازم بین نیمکت و ترکیب اصلی را ایجاد کنند و به واسطه آن برانکو ایوانکوویچ موفق شود روند فعلی تیمش را حفظ و در لیگ قهرمانان آسیا نیز بتواند آنها را به موفقیت برساند.

 

همانطور که عنوان شد در شرایط فعلی این تیم تنها روی علی علیپور روی نیمکت خود می تواند حساب باز کند و دیگر نیمکت نشینان این تیم از توانایی لازم برای تغییر شرایط بازی و نتیجه برخوردار نیستند و اعتماد لازم از سوی هواداران با توجه به کیفیت و پست شان وجود ندارد.

با این حال هواداران با توجه به آنجه مسوولان این تیم با عملکردی که در ابتدای فصل توانستند با جذب علیرضا بیرانوند، وحید امیری، ساسان انصاری و سیدجلال حسینی به جا بگذارند، امیدوارند در نیم فصل نیز این تیم موفق شود و خواسته های برانکو ایوانکوویچ برای ادامه روند موفقیت آمیز تیم برآورده شود. در روزهایی که برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری به هواداران این تیم امیدواری داده اند که کار نقل و انتقالاتی خود را از مدت ها پیش آغاز کرده اند و با گزینه های مدنظر نیز به صحبت پرداخته اند باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد و صید قابل اعتنای آنها چه بازیکنی خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voveb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پرسپولیس امشب ایران را ترک می‌کند.