تاریخ انتشار: 1395/10/05 00:15
کد خبر: 240654

بازیکن جنجالی پرسپولیسی نمی تواند به استقلال بپیوندد

این روزها شایعه شده علیرضا منصوریان پیام صادقیان را می‌خواهد. این بازیکن سال گذشته در نفت تهران شاگرد علیرضا منصوریان بود و در دوره‌ای توانست برای این تیم خوب بازی کند. صادقیان پس از جدایی از نفت تهران به تیم ماشین‌سازی پیوست و در این تیم هم نتوانسته موفق عمل کند. صادقیان در نیم‌فصل اول جزو بازیکنان متوسط ماشین‌سازی بود و جالب اینجاست که روز گذشته به دلیل درگیری در تمرین این تیم، اخراج شد.
بازیکن جنجالی پرسپولیسی نمی تواند به استقلال بپیوندد

صادقیان در تمرین صبح دیروز با کاخا، بازیکن گرجستانی تیم درگیر شد. این اتفاق باعث شد فرهاد کاظمی این دو بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دهد. صادقیان در طول یک سال گذشته به هیچ وجه نتوانسته در حد و اندازه‌های نام خود ظاهر شود و به همین دلیل از باشگاه ماشین سازی هم احتمالا کنار گذاشته می‌شود. حالا در این شرایط شایعه شده علیرضا منصوریان او را برای استقلال می‌خواهد.

شنیده‌ها از داخل باشگاه استقلال حکایت دارد که این شایعه به هیچ وجه صحت ندارد و منصوریان اصلا به دنبال جذب صادقیان نیست. پیام در نفت تهران هم نتوانست بازیکن ایده‌آلی برای منصوریان باشد. در پست او، این مربی به دنبال جذب ایمان مبعلی است و اگر باشگاه به او فرصت دهد در تعطیلات می‌خواهد به هر شکل ممکن این بازیکن را جذب کند. مبعلی به منصوریان قول داده اگر او بماند، رضایتنامه‌اش را از باشگاه نفت تهران می‌گیرد و به استقلال ملحق می‌شود.

صادقیان هم جزو بازیکنانی است که همواره با استقلالی‌ها کری‌خوانی کرده و با هواداران این تیم مشکل دارد. او حتی یک بار با محسن مسلمان بر سر انتقال این بازیکن به استقلال مشکلات عدیده پیدا کرد. شایعه شده بود مسلمان می‌خواهد آبی‌پوش شود و صادقیان هم موضعگیری تندی علیه این بازیکن داشت. البته مسلمان به هیچ وجه جواب او را نداد اما صادقیان با این رفتار نشان داد هیچ‌وقت نمی‌تواند آبی‌پوش شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzqo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت یک پرسپولیسی از علی منصوریان