تاریخ انتشار: 1395/10/06 14:08
با تایید افتخاری و حواشی پرتعداد کادرفنی؛
کد خبر: 240356

تغییرات کادر فنی استقلال در نیم فصل دوم

سرمربی استقلال که طعم تغییر در ترکیب را با ارائه یک نمایش زیبا چشیده اکنون در دو راهی تغییرات در کادرفنی قرار دارد.
تغییرات کادر فنی استقلال در نیم فصل دوم

استقلال در دیدار با سپاهان روز خوبی را در مرکز زمین سپری کرد و این موضوع بیش از هر چیزی به حضور بازیکنان جوانی مانند مجید حسینی، میلاد زکی پور، مجتبی حق دوست، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای در ترکیب اولیه آبی ها باز می گردد.

 

سرمربی آبی ها با تجدید نظر درباره استفاده از ستاره هایی مانند رحمانی، باقری، یعقوب کریمی، رحمتی و حیدری در این بازی ترجیح داد بعد از حواشی اتفاق افتاده به بازیکنان جانشین و با انگیزه بازی بدهد و واکنش به موقع او به حواشی رختکن استقلال  باعث شد تا این تیم با وجود تساوی برابر سپاهان، روز خوبی را پشت سر بگذارد.

 

با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر از 21 دی ماه، سرمربی آبی ها زمان کافی برای رسیدگی به امور کادرفنی خود نیز دارد. کادرفنی استقلال که از ابتدای لیگ مانند بازیکنان این تیم حاشیه های زیادی را ساختند، در روزهای که استقلال نتیجه نمی گرفت، بارها از سوی پیشکسوتان باشگاه به دلیل ضعف فنی مورد انتقاد قرار گرفت. در کنار این مشکلات درگیری خرمگاه با بازیکنانی مانند رحمتی، برزای، بختیار رحمانی و حیدری در کنار اتفاقات جنجالی ورزشگاه یادگار امام قم، دلخوری و ناراحتی دستیاران از بازگشت رحمتی به لیست 18 نفره استقلال برابر سپاهان و البته اخراج یک ماهه صالح مصطفوی دیگر عضو کادرفنی آبی ها، موضوعاتی است که قطعا منصوریان برای شروع موفق و بی حاشیه در نیم فصل دوم مد نظر قرار خواهد داد.

 

سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال نیز که پیش از این علاقه خود به تغییرات در دستیاران منصوریان را نشان داده، در این باره می گوید: تغییرات در کادر فنی طبیعی است ولی به منصوریان گفتم اگر قرار است مربی جدید به کادر اضافه شود، باید دو نفر از روی نیمکت کم شوند.

 

او در ادامه افزود: باید جوری برنامه ریزی کنیم که بودجه تیم را تا پایان فصل حفظ کنیم و بتوانیم به تعهدات هم عمل کنیم. بنابراین حضور مربی جدید با جدایی بعضی از اعضای نیمکت همراه خواهد بود.

 

صحبتهای مدیرعامل استقلال نشان می دهد که او نیز با تغییرات در کادرفنی آبی ها موافق است اما سرمربی جوان آبی ها هنوز در این خصوص تصمیم نگرفته است.

 

سرمربی استقلال هر چند پیش از این درباره تغییر در کادرفنی این تیم واکنش های منفی نشان داده اما مطمئنا استفاده از مهره هایی که توانایی انجام آنچه کریم باقری در پرسپولیس انجام می دهند، یکی از نیازهای اصلی منصوریان در نیم فصل دوم است و باید دید که آیا منصوریان درباره دوستان خود روی نیمکت نیز تغییر موضع خواهد داشت یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eox86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک نیم فصل گذشت ولی منصوریان در این مورد باز هم مردود شد/اتفاق عادی در استقلال منصوریان