تاریخ انتشار: 1395/10/08 22:56
کد خبر: 239666

توهین و فحاشی به علی دایی کار دست استقلالی ها داد

کمیته انضباطی، آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری و یک دیدار از جام حذفی صادر کرد.
توهین و فحاشی به علی دایی کار دست استقلالی ها داد

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم استقلال تهران و پدیده مشهد در هفته چهاردهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی رخ داد. تیم استقلال تهران به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

جریمه نقدی برای بازیکن و تیم پرسپولیس

 

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته چهاردهم برگزار شد و از سوی کمال کامیابی نیا- بازیکن تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر بی احترامی به ناظر بازی در پایان مسابقه رخ داد. وی طبق ماده 66 آیین نامه انضباطی به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

همچنین تیم پرسپولیس تهران به خاطر پرتاب بطری و سایر اشیا از سوی تماشاگرانش به سمت نیمکت داور در دقیقه 90، باید مبلغ 30 میبلون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

- محرومیت برای تماشاگران تیم استقلال تهران

 

مسابقه تیم های نفت تهران و استقلال تهران از سری رقابتهای جام حذفی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و سرمربی تیم حریف رخ داد. تیم استقلال تهران به یک جلسه از همراهی تماشاگرانش و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رای قابل تجدید نظر است)

 

محمد دانشگر؛ بازیکن تیم نفت تهران به دلیل توهین و فحاشی به تماشاگران تیم حریف به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم نفت تهران به خاطر داشتن 7 بازیکن اخطاری به پرداخت 56 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

- جریمه نقدی برای صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان

 

رقابت تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر پرتاب 4 ترقه رخ داد. این تیم به پرداخت 70 میلیون ریال با توجه به سابقه در هفته دهم محکوم شد.

 

غلامحسین امینی فر؛ سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض مکرر به داور و بی احترامی به وی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

 

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان به دلیل دادن شعارهای تحریک آمیز توسط تماشاگرانش باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به تذکر محکوم شد. در صورت تکرار جرایم سنگین تری برای این تیم در نظر گرفته می شود.

 

تیم صنعت نفت آبادان نیز به خاطر فحاشی تماشاگرانش به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

- محرومیت یک جلسه ای تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز

 

تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل پرتاب گلوله های برفی به داخل زمین مسابقه در دیدار برابر سپاهان اصفهان و فحاشی به داور بازی به یک جلسه از همراهی در ورزشگاه در اولین دیدار خانگی محروم شدند. این تیم با توجه به سوابق در هفته های 5، 8، 9، 11 و 12 لیگ برتر به 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رای قابل تجدید نظر است)

 

- رفع محرومیت بازیکن تیم صنعت نفت آبادان

 

کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد که با توجه به رضایت باشگاه سایپای البرز، فعالیت رضا نوروزی بلامانع است.

 

- محرومیت بازیکن تیم صبای قم

 

کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به باشگاه صبای قم اعلام کرد که محمد باقر صادقی- بازیکن تیم صبای قم تا اطلاع ثانوی و کسب رضایت از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محروم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkgbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامرانی فر: علی دایی باید اخراج می شد

تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛