تاریخ انتشار: 1395/10/09 01:17
کد خبر: 239626

قلعه نویی عامل اصلی مشکلات رحمتی و حیدری در استقلال!

دیدار منصوریان و قلعه‌نویی یک روز پیش از حادثه بود. حادثه‌ای که مثل سونامی به استقلال آمد و این تیم را قلع‌ و قمع کرد.
قلعه نویی عامل اصلی مشکلات رحمتی و حیدری در استقلال!

نیمکت نشین‌کردن رحمتی و چند بازیکن دیگر و اضافه شدن چند جوان. آیا دیدار این دو مربی تاثیری در اتفاقات بازی استقلال و سپاهان داشته است؟ قلعه‌نویی از این که این اتفاق به او ارتباط داده شود خیلی هم هراسی ندارد. چون او بعد از ملاقات با سرمربی استقلال، مصاحبه تند و تیزی انجام داد و در آن چند بازیکن استقلال را دلیل نتیجه‌نگرفتن تیم دانست و حتی در مصاحبه‌اش هم به منصوریان توصیه کرد که حواسش به آنها باشد.

این‌طور که شنیده می‌شود قلعه‌نویی بابت دو بازیکن به همتای آبی‌اش هشدار داده. یکی که کاملا قابل پیش‌بینی است. مهدی رحمتی که شایعه باندبازی و نقشش در برکنار شدن مربیانی مثل مظلومی و قلعه‌نویی بارها و بارها مطرح شده. بازیکن دیگر اما خسرو حیدری بوده. نامی که مطرح شدنش از زبان قلعه‌نویی کمی عجیب است چون حیدری سال‌ها بازیکن محبوب این مربی بوده. با این حال قلعه‌نویی اعتقاد داشته که منصوریان اگر می‌خواهد موفق شود باید فکری به حال این دو بازیکن کند.

منصوریان بعد از بهبود حیدری هم ترجیح می‌داد کمتر او را در ترکیب اصلی قرار دهد. او در توجیه این تصمیمش هم بارها اعلام کرد که حیدری نیاز به استراحت داد و نمی‌خواهد با حضور این بازیکن در ترکیب اصلی روی سلامتی‌اش ریسک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278kl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و تغییر سیستم استقلال