تاریخ انتشار: 1395/10/10 01:16
کد خبر: 239388

سپاهانی ها به هیچ وجه با پرسپولیسی ها کنار نمی آیند!/ ویسی: شجاع را به شما نمی فروشیم!

سپاهانی ها به هیچ وجه با پرسپولیسی ها کنار نمی آیند!/ ویسی: شجاع را به شما نمی فروشیم!

عبدالله ویسی درباره پیشنهاد پرسپولیس به شجاع خلیل‌زاده واکنش جالبی نشان داد. سرمربی سپاهان گفت: «حتی اگر پرسپولیسی‌ها 10 میلیارد هم بدهند، حتی اگر پیکه هم بیاید، باز هم شجاع را از دست نمی‌دهم.»

گویا ویسی تحت تاثیر گرمای نقل و انتقالات قرار گرفته و خیلی به عملکرد مدافعش توجهی ندارد. شجاع خلیل‌زاده که در بازی آخر برابر استقلال بارها با پاس‌های اشتباه برای تیم منصوریان موقعیت‌سازی کرده بود از ابتدای فصل هم چندان مطمئن نشان نداده است. حداقل برابر سرخابی‌ها اشتباهات بزرگ و تاثیرگذاری مرتکب شد و باعث از دست رفتن امتیازات برای تیم ویسی بوده است.

او در مقطعی از فصل هم به پست دفاع راست رفته بود و ویسی ترجیح داده بود از سهرابیان جوان در دفاع میانی استفاده کند. اما شرایط بازار نقل و انتقالات و پیشنهادات جذابی که به خصوص سرخابی‌های پایتخت برای بازیکنان می‌فرستند، باعث می‌شود عملکرد واقعی آن‌ها پشت مصاحبه‌ها و تعریف و تمجیدهای جذاب مربی‌ها پنهان بماند. تنها اتفاقی که می‌افتد این است که قیمت بازیکنان یک شبه چند برابر افزایش پیدا می‌کند. کم نبودند بازیکنانی که با سلام و صلوات به باشگاه‌های بزرگ آمدند و بعد از فقط چند بازی ثابت کردند که باشگاه چه پول گزافی برایشان پرداخت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgwka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سناریوی ویژه؛ شجاع در پرسپولیس، طیبی در سپاهان