تاریخ انتشار: 1395/10/12 19:01
کد خبر: 238839

تصمیم جدید منصوریان برای تیم

علیرضا منصوریان: «من در مسیر پاکسازی فوتبال پیش می‌روم، اصلاً نمی‌دانم چه می‌نویسند یا چه جوی درباره‌ام ایجاد شده. من تمرکزم را گذاشته‌ام که تیمم را نجات بدهم.»
تصمیم جدید منصوریان برای تیم

علیرضا منصوریان روزهای سختی را سپری می‌کند، او وارد دعوایی شده که قبل از خودش دو مربی سرشناس تاریخ استقلال، یعنی امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی را زمین‌گیر کرده بود.

منصوریان که در ابتدای فصل توصیه‌های دو مربی قبل از خود را خیلی جدی نگرفته بود، حالا در نیم‌فصل و در شرایطی که تیمش خیلی حال خوشی ندارد، دست به انقلاب زده و می‌خواهد شرایط را تغییر دهد.

او مدام در حرف‌هایش از دشمن داخلی می‌گوید. دشمنی که البته در ارکان مدیریتی باشگاه است. حرف‌هایش، حرف‌های جدیدی هم نیست. او همان‌هایی را می‌گوید که قلعه‌نویی گفته بود؛ راه نجات استقلال، سوزانده شدن ریشه‌شان در استقلال است و برای حرفش هم حنیف را به شهادت گرفته بود.

منصوریان درباره این مسائل اظهار داشت: «من در مسیر پاکسازی فوتبال پیش می‌روم و برای موفقیت، از بزرگان فوتبال هم توصیه و راهنمایی می‌گیرم. راستش تا قبل از استقلال خیلی رسانه‌ها را می‌خواندم و همه چیز را چک می‌کردم، اما الان در استقلال واقعاً تمرکزم فقط روی کارم است. اصلاً نمی‌دانم چه می‌نویسند یا چه جوی درباره‌ام ایجاد شده. من تمرکزم را گذاشته‌ام که تیمم را نجات بدهم.»

وی افزود: «این کار باید از درون باشگاه ما شروع شود. می‌دانم مسیر سختی دارم و ممکن است در این مسیر قربانی شوم، اما این بار پا پس نمی‌کشم. وارد مسیری شدم که یا باید اصلاحش کنم یا قربانی شوم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا وظیفه‌ای که به دوشم افتاده را انجام بدهم.»

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا در ابتدای فصل به توصیه‌های مربیان قبلی توجه نکرده، تصریح کرد: «باید مشکل را حل کنم. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. من الان مشکل را پیدا کردم و تمام توانم را می‌گذارم که تیمم را نجات دهم. مهم نیست چه تاوانی خواهد داشت، کاری که باید را انجام می‌دهم. الان دل را زدم به دریا و تا ته خطش می‌روم.»

منصوریان در پایان تاکید کرد: «باید استقلال را به مسیر موفقیت برگردانم و این کار تلفات دارد. مشکل را پیدا کردیم و ا‌ن‌شا‌الله حلش می‌کنیم. باز هم تأکید می‌کنم پای هدفم می‌مانم، اگر تنها و یک نفری قرار باشد این مسیر را طی کنم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oexvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی ها باز هم رکورد زدند؛ 9 میلیارد خروجی در نیم فصل