تاریخ انتشار: 1395/10/13 09:42
کد خبر: 238713

وضعیت ناخوشایند استقلال؛ از 9 ملی‌پوش ثابت تا یک ملی‌پوش نیمکت‌نشین

نگاهی به لیست منتشره تیم ملی نشان می‌دهد که استقلال با ریزش شدیدی دربخش ملی خود مواجه شده است. باشگاهی که تا همین یکی، دوسال پیش شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌داد حالا فقط یک بازیکن در جمع ملی‌پوشان دارد.
وضعیت ناخوشایند استقلال؛ از 9 ملی‌پوش ثابت تا یک ملی‌پوش نیمکت‌نشین

بازیکنی که در استقلال هم دیگر نشانی از آمادگی ندارد و بعید است که کی‌روش نیز به او امید چندانی داشته باشد.
حرف از امید ابراهیمی است.
مردی که روزگاری گفته می‌شد جا پای بزرگان می‌گذارد اما در ماه‌های اخیر از لحاظ کیفی نزول چشمگیری داشته است. البته همین امید هم در حال حاضر تنها ملی‌پوش استقلال محسوب می‌شود. وضعیتی که هواداران قدیمی استقلال را به یاد روزگاری می‌اندازد که محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی می‌نشست.
آن روزها هم استقلال فقط یک علیرضا منصوریان را در تیم ملی داشت و حالا نیز درست زمانی که منصوریان به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال می‌نشیند، مثل آن زمان فقط یک بازیکن در لیست تیم ملی حضور دارد. البته در آن دوران که مایلی‌کهن سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشت، استقلالی‌های شایسته بسیاری از لیست تیم ملی دور می‌ماندند و همواره از سرمربی تیم ملی سوال بود که چرا و به چه دلیل بازیکنان آماده استقلال را به تیم ملی دعوت نمی‌کند اما مایلی‌کهن که آن زمان درتیم ملی حکومت می‌کرد حاضر به دعوت بازیکنان بیشتری از استقلال به تیم ملی نبود و فقط منصوریان را از میان آن همه بازیکن آماده به تیمش فرامی‌خواند. اکنون اما داستان استقلال بسیار متفاوت‌تر از گذشته‌ای است که به واسطه کج‌سلیقگی‌های مایلی‌کهن در ذهن به یادگار مانده است. این استقلال به حدی افت کرده که حتی نباید همین امید ابراهیمی را هم در تیم ملی داشته باشد و توقعی از این بابت نیست که کی‌روش بر دایره بازیکنان استقلالی تیم ملی بیفزاید. به هر حال منصوریان و کادر فنی‌اش بهتر است در این ایام که بار دیگر از مدیران استقلال رای اعتماد گرفته‌اند نگاهی به لیست تیم ملی بیندازند تا به فاجعه‌ای که در استقلال رقم خورده پی ببرند. استقلالی که در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی 9 بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و در زمان مربیگری پرویز مظلومی هم تعداد بازیکنانش در تیم ملی چشمگیر بودند اما اکنون که منصوریان سکان هدایت را در دست گرفته فقط یک ملی‌پوش در تیم ملی دارد که این وضعیت هرگز خوشایند هواداران استقلال نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbxzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا بازیکنان استقلال بازهم جایی در ترکیب کی روش ندارند؟

بازگشت مهره تاثیر گذار استقلال به ترکیب اصلی
چشمی چشم منصوریان را روشن خواهد کرد