تاریخ انتشار: 1395/10/13 11:16
کد خبر: 238702

پیغام مبعلی به منصوریان چه بود؟

مبعلی در ابتدای فصل هم مورد توجه منصوریان بود ولی با آمدن بختیار ، سرمربی آبی پوشان منصرف شد.
پیغام مبعلی به منصوریان چه بود؟

ایمان مبعلی، یکی از 3 بازیکنی است که منصوریان نامش را در لیست استقلال برای نقل و انتقالات نیم فصل نوشته است. هافبک همه کاره نفت که سابقه بازی زیرنظر منصوریان را دارد و کاملا مورد تایید اوست. مبعلی در ابتدای فصل هم جزو مردانی بود که منصوریان به دنبال جذب شان بود ولی بعد از استقلالی شدن بختیار رحمانی، منصوریان تصمیم گرفت مبعلی آبی پوش نشود و از جذب او منصرف شد.

خود مبعلی تمایل زیادی برای حضور در استقلال دارد. او تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته و به همین دلیل علاقه زیادی دارد با پیراهن استقلال بازنشسته شود. به همین دلیل، مبعلی چند باری با دایی حرف زد تا با جلب رضایت سرمربی، موجبات صادر شدن رضایتنامه اش را فراهم کند. دایی اما هر بار جوابی مشابه به مبعلی داده و گفته به هیچ عنوان راضی به جدایی او نیست ولی درنهایت بهتر است خود مبعلی برای آینده اش تصمیم بگیرد.

دیشب، آخرین تماس بین مبعلی و منصوریان برقرار شد و بازیکن نفت، آب پاکی را روی دست سرمربی و استقلالی ها ریخت. مبعلی به منصوریان گفته دایی راضی به جدایی اش نیست و او نیز دیگر برای گرفتن رضایتنامه اصرار نمی کند. مبعلی گفته اگر استقلالی ها به دنبالش هستند، خودشان باید با مدیران نفت صحبت کرده و رضایت آنها را بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278gae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیار می‌ماند چون مبعلی نمی‌آید

استقلال و خریدی دیگر از نفت تهران
ضعف بختیار دلیل اصلی آمدن ایمان

گزینه هایی که در حد گزینه ماندند