تاریخ انتشار: 1395/10/14 00:25
کد خبر: 238502

جلسه سه ساعته منصوریان پشت درهای بسته با افتخاری و لیست فروش 5 نفره بازیکنان روی میزِ مدیرعامل استقلال

جلسه سه ساعته منصوریان پشت درهای بسته با افتخاری و لیست فروش 5 نفره بازیکنان روی میزِ  مدیرعامل استقلال

لیست مازاد استقلال به صورت رسمی اعلام می شود. لیستی که نام سید مهدی رحمتی، آرش افشین، میثم مجیدی، محمدامین حاج محمدی و فرشید باقری در آن است و نام بختیار رحمانی از آن خارج شده است.

 

علیرضا منصوریان نزدیک به سه ساعت پشت درهای بسته با سید رضا افتخاری حرف زد و در نهایت یک لیست فروش 5 نفره روی دست مدیرعامل استقلال گذاشت. لیستی که نام بختیار از آن خارج شده است.

 

برابر با شنیده های ما، منصوریان با وجود اصرار افتخاری، حاضر نشد نام رحمتی را از لیست مازاد درآورد اما خودش یک تغییر در این لیست داد و رحمانی را نگه داشت.

 

رحمتی، حاج محمدی، باقری، مجیدی و افشین 5 بازیکنی هستند که در لیست مازاد منصوریان قرار دارند. از این جمع افشین قدم اول را برای رفتن برداشته و اعلام کرده رضایت می خواهد اما سایرین منتظرند اول منصوریان بگوید آنها را نمی خواهد.

 

اگر رحمتی تا ظهر امروز بابت اتفاقات روزهای اخیر از منصوریان عذرخواهی کند، سرمربی استقلال نام او را از لیست مازاد خارج خواهد کرد و در غیر این صورت، نام رحمتی به عنوان یکی از خروجی های استقلال منتشر خواهد شد.

 

منصوریان در دیدار با افتخاری تاکید کرد نمی تواند با رحمتی کار کند اما مدیرعامل استقلال اعتقاد دارد هنوز هم می توان با رحمتی کنار آمد. گویا عذرخواهی رسمی راهی است که مدیران استقلال پیش پای رحمتی گذاشته اند تا این بحران حل شود.

 

باید دید آیا رحمتی دست به این کار می زند؟ درباره رحمتی گفته شده که او حاضر است حتی به قیمت نشستن روی سکوها، در استقلال بماند و به هیچ وجه قصد جدایی ندارد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278gqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی ها باز هم رکورد زدند؛ 9 میلیارد خروجی در نیم فصل