تاریخ انتشار: 1395/10/14 10:15
کد خبر: 238476

برانکو: دلیل سفید شدن موهایم طارمی است/ اجازه نمی دهم محمد انصاری به لیگ چین برود

برانکو ایوانکوویچ با حضور در برنامه نود درخصوص مسائل مختلفی از شرایط پرسپولیس، برنامه‌ریزی نامناسب لیگ برتر، رفتن عالیشاه و نوراللهی، موقعیت خراب کردن‌های طارمی بازیکنان جدید و ... صحبت کرد
برانکو: دلیل سفید شدن موهایم طارمی است/ اجازه نمی دهم محمد انصاری به لیگ چین برود

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس امشب میهمان برنامه ۹۰ بود. او دراین برنامه حرف های مهمی به زبان آورد. پیش از حضور او مصاحبه اختصاصی عادل با جواد نکونام از برنامه پخش شد که برانکو هم درباره نکونام حرف هایی زد. او گفت: «وقتی با آقای بلاژویچ مربی بودیم نکونام به تیم ملی آمد. حدود ۱۶ سال قبل از نخستین بازی مقابل عربستان برابر ۵۰ هزار تماشاگر نکونام خودش را نشان داد و تمام مدت فیکس بود. تعداد بازی‌های او برای تیم ملی، حضور در دو جام جهانی، بازی در قوی‌ترین لیگ دنیا موجب شد افتخاری برای ایران مثل علی دایی، علی کریمی، هاشمیان، مهدوی‌کیا، کریم باقری و ... باشدو او خدمات زیادی به معرفی فوتبال ایران در دنیال داشت. امیدوارم مثل زمان بازیگری در مربیگری هم موفق باشد.»

پولیور قرمز: «رنگ قرمز نماد باشگاه ماست و برای ما خوش‌شانسی می‌آورد.»

من با سوادترین مربی جهان هستم: «۱۰ سال تجربه کسب کردم. فوق لیسانس فوتبال را گرفتم و سوادم را بالاتر بردم. درحال حاضر مربی‌ای در جهان وجود ندارد که تحصیلاتش بالاتر از من باشد. در همین حین قهرمان کرواسی و چین شدم و در فینال جام حذفی عربستان همراه یک تیم بودم و بعد به پرسپولیس آمدم. به کار و سوابقم افتخار می‌کنم. به باشگاهی که باید به استحقاقش برسد افتخار می‌کند. ارتش و هوادارانی داریم که رضایت‌مندی آنها بالاتر از چیزی نیست.»

انتقادات به خاطر جذب یکسری بازیکنان: «انتظار سوال راجع به خریدهای پرسپولیس را داشتم. شاید این صحبت‌ها را می‌کنند که از بازیکنی پول گرفتم تا به پرسپولیس بیاوریم اما این را بدانید واقعا رقم قرارداد هیچ بازیکنی را نمی‌دانم چون کار من نیست. کار من تمرین و نتیجه گرفتن است تا تیم را بهتر و بهتر آماده کنم ولی درخصوص خرید یا نگرفتن بازیکن، در فوتبال اشتباه وجود ندارد.طبیعی است برخی بازیکنان زود خودشان را با شرایط جدید تطبیق می‌دهند و برخی خیر.»

جدایی ساسان از پرسپولیس و موفقیت او در فولاد: «اصرار کردم که آقای ساسان انصاری به پرسپولیس بیاید چون وقتی مقابل آنها بازی می‌کردیم او را زیر نظر داشتم. آقای اسکوچیچ هم فقط راجع به خوبی او گفت و واقعا دیدم همه آن حرف‌ها درست بود. ساسان حرفه‌ای به تمام عیار بود ولی شاید در آن لحظه نمی‌توانست به ترکیب اصلی برسد. نه می‌خواستم و نه می‌توانستم در ترکیبم ایجاد کنم چون ما جمع شده بودیم و اگر ساسان از ابتدا با ما بود قطعا شانس بازی پیدا می‌کرد. در همین زمان هم بود که رامین برگشت و انصاری از من خواهش کرد به دلیل موقعیت خانوادگی خاص و تنها بودن آنها در اهواز به شهرش برگردد که بنده هم قبول کردم. صداقت ساسان و حرفه‌ای‌گری ساسان موجب شد اجازه جدایی‌اش را بدهم. می‌دانستیم در اهواز موفق خواهد شد چون سال قبل ۹ گل زده بود. وضعیت به این شکل بود و خوشحال هستم او به تیم ملی دعوت شده و در فولاد خوب بازی می‌کند.»

خبر پیوستن انصاری به باشگاه چینی: «نمی‌دانم این امکان برای انصاری است که به چین برود یا خیر. من موضعم را گفتم و به عنوان مربی اجازه نمی‌دهم او برود. اگر باشگاه ارزیابی‌اش به این شکل باشد که منافع پرسپولیس را در نظر می‌گیرد و منافع خوبی دارد مربوط به خود باشگاه است اما من اگر اجازه دهم برود چطور به هم‌بازی‌هایش و تماشاگران نگاه کنم؟ چون من را با انگشت نشان می‌دهند و می‌گویند پول گرفتم تا این کار را کنم.»

طارمی عامل موهای سفید: «یکی از بیشترین دلایل سفیدی موی من طارمی است اما این را بدانیم او آقای گل فصل گذشته است و بهترین بازیکن شناخته شد.»

پیوستن امید و احمد به تیم رقیب یعنی تراکتورسازی: «رفتن عالیشاه و نوراللهی به تراکتورسازی کمی غیر منطقی است. اگر آنها این بازیکنان را می‌خریدند داستان فرق می‌کرد ولی به این شکل درست نیست. عالیشاه و نوراللهی در این اواخر نیمکت‌نشین بودند ولی به سربازی رفتند چون درحال حاضر اگر می‌رفتند یک سری تخفیفات شامل حال‌شان می‌شد. به همین خاطر سه ماه پیش تصمیم گرفتند تا بروند. نوراللهی صادقانه این موضوع را به موقع اطلاع داد و باید به فکر جانشین او باشیم.»

شایعه توافق با رفیعی: «برای سروش ارزش قائل هستم ولی متاسفانه نتوانستیم باهم صحبت کنیم چون نخواستیم قبل از نیمه نهایی جام حذفی افکار او را بهم بزنیم و ما هم می‌خواهیم صادق باشیم. من و آقای قلعه‌نویی رفقای خوبی هستیم اما رقیب نیز خواهیم بود.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a6wx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دو فوق ستاره همچنان غایب تمرین پرسپولیس
طارمی و انصاری؛

چرا کسی به حرف های برانگو گوش نمیدهد!
مخالفت با جدایی انصاری؛