تاریخ انتشار: 1395/10/14 13:31
کد خبر: 238438

جانشین رحمتی به درد دربی می خورد؟!

شاید ابتدای فصل هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد حسین حسینی که بعد از پایان دوران سربازی‌اش به استقلال برگشته بود، ناگهان تبدیل به گلر شماره یک این تیم شود.
جانشین رحمتی به درد دربی می خورد؟!

،حسینی اما در اصفهان رحمتی را نیمکت‌نشین کرد و حالا ممکن است با جدایی کاپیتان اول استقلال، در تمام مسابقات دور برگشت نیز او به عنوان سنگربان اصلی آبی‌ها به میدان برود. طبعا از همین حالا خیلی‌ها به برگزاری داربی تهران با حضور حسینی فکر می‌کنند؛ مسابقه‌ای که روز 24بهمن برگزار خواهد شد و استفاده استقلال از یک دروازه‌بان جوان درآن، می‌تواند به جذابیت‌هایش دامن بزند.

حسینی تا به حال فقط یک بار روبروی پرسپولیس بازی کرده که آن هم همین چند ماه پیش، در مسابقه برگشت ملوان با سرخپوشان در لیگ پانزدهم بوده است. گلر فعلی استقلال که در آن زمان خدمت سربازی‌اش را پشت سر می‌گذاشت، در بازی با پرسپولیس عملکرد دوگانه‌ای داشت. او دو فرصت خوب گلزنی را از رضاییان (دقیقه27) و طارمی (دقیقه86) گرفت که به خصوص مهار فرصت تک به تک طارمی خیلی خوب بود، اما در عین حال روی هر دو گل خورده تیمش مقصر بود. حسینی اوایل بازی با یک خروج بد، یک خطای پنالتی ناشیانه روی طارمی مرتکب شد و اواخر بازی هم توپ کاشته پرسپولیسی‌ها را به بدترین شکل ممکن دفع کرد تا کمال کامیابی‌نیا یک گل بسیار کلیدی به ثمر برساند. البته باید توجه کنید که حسینی جوان است و به تدریح با تجربه‌تر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nd6vv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالفان علی منصور منتظر گاف بعدی او

نیازی به حاشیه‌سازی برای استقلال ندارم؛ حاشیه‌سازان کاملا مشخص هستند
فتح‌الله‌زاده : در مورد اختلاف منصوریان و رحمتی ورود نمی‌کنم