تاریخ انتشار: 1395/10/15 13:25
کد خبر: 238215

نگرانی شدید ستاره های پرسپولیس/ طرف کی‌روش باشیم یا برانکو؟!

ماجرای جنگ برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش از صحبت های دوشنبه ظهر برانکو آغاز شد که سرمربی تیم ملی و سازمان لیگ را مورد انتقاد شدید قرار داد و اعلام کرد در صورت ناکامی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مقصر اصلی کارلوس کی‌روش خواهد بود.
نگرانی شدید ستاره های پرسپولیس/ طرف کی‌روش باشیم یا برانکو؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ دقایقی پس از پرواز تیم ملی به دبی، یکی از تندترین مصاحبه‌های خود را علیه کارلوس کی‌روش انجام داد. در حالی که نیم‌فصل به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده، او گفت اگر پرسپولیس قهرمان نشود کی‌روش مقصر است. برانکو به شدت از برنامه‌های تیم ملی انتقاد کرد و گفت علاوه بر کی‌روش، سازمان لیگ و فدراسیون هم که با این برنامه‌ها موافقت کرده‌اند، مقصر هستند. مسئولان تیم ملی پس از رسیدن به دبی تازه متوجه حرف‌های برانکو شدند و البته این مسئله را پیش‌بینی می‌کردند چرا که او روز یک‌شنبه گفته بود دوشنبه به طور کامل درباره تیم ملی و مسائلش حرف می‌زند. در این بین تعجب بازیکنان پرسپولیس هم از حرف‌های برانکو جالب بود. آنها که از حرف‌های سرمربی تیم‌شان تعجب کرده بودند، پس از آنکه شنیدند او مصاحبه کرده با تعجب می‌گفتند: «سرمربی ما چه گفته؟!» آنها وقتی حرف‌های برانکو را خواندند نگران شدند. سابقه نشان داده زمانی که سرمربی یک تیم باشگاهی با تیم ملی مشکل دارد، این مسئله بیش از هر چیز به ضرر ملی‌پوش‌های این تیم تمام می‌شود. در فصلی که امیر قلعه‌نویی به خاطر حضور بازیکنانش در تیم ملی انتقاد می‌کرد، اختلاف بین او و کی‌روش عمیق‌تر شد به شکلی که ملی‌پوش‌های استقلال با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شدند. قلعه‌نویی مدام در مصاحبه‌هایش از وضعیت ملی‌پوش‌هایش انتقاد می‌کرد و می‌گفت وقتی به اردوی تیم ملی می‌روند و برمی‌گردند خوب بازی نمی‌کنند. او پس از شکست‌ها هم مدام از ملی‌پوش‌هایش انتقاد می‌کرد تا به نوعی آنها مقصر شکست قلمداد شوند. امسال هم برانکو از ابتدای فصل با شدت کمتری چنین سیاستی در پیش گرفت. او در مصاحبه‌های مختلف گفت علت افت طارمی حضور در تیم ملی بوده است، در حالی که اشاره‌ای به آمادگی رامین رضاییان به خاطر نیمکت‌نشین تیمش به خاطر حضور در اردوی تیم ملی نکرد. به همین دلیل ملی‌پوش‌های پرسپولیس بسیار نگران‌تر از قبل حرف‌های برانکو را می‌خواندند. آنها می‌دانستند اختلاف بین کی‌روش و برانکو، بیش از هر چیز آنها را قربانی خواهد کرد که در نهایت نیز با تصمیم سرمربی تیم ملی در ترخیص بازیکنان پرسپولیس این اتفاق رقم خورد.

کی‌روش روز گذشته در تصمیمی جنجالی دستور داد 7 بازیکن پرسپولیس در تیم ملی به تهران بازگردند که این حرکت پیغامی مشخص به برانکو بود: بدون بازیکنان پرسپولیس هم می توانیم اردو برگزار کنیم.

اما بیش از هر چیزی این وسط فشار روی 7 ملی پوش پرسپولیس است که روز گذشته زمانی که به ایران برگشتند استرس و ناراحتی در ظاهر آنها مشخص بود. آنها دیروز پس از اعلام تصمیم سرمربی تیم ملی با شوک بزرگی مواجه شدند اما این تازه آغاز ماجرا است. چالش جدی ادامه کار است که مشخص نیست با شعله ور شدن آتش اختلاف دو سرمربی خارجی سرشناس فوتبال ایران این بازیکنان چه وضعیتی پیدا کنند. این 7 پرسپولیسی پیش خودشان می گویند نمی دانند باید در این دعوا طرف چه کسی را بگیرند. حرکت برانکو و پس از آن واکنش سرمربی تیم ملی آنها را در وضعیتی پیچیده قرار داده است. وضعیتی که شاید هر زمان مجبور شوند میان یکی از دو مربی یکی را انتخاب کنند و طرفش را بگیرند. وضعیت فعلی وضعیت بسیار دشواری برای ملی پوشان پرسپولیس است. بی‌شک در طول نیم‌فصل دوم هر اتفاقی برای این بازیکن‌ها بیفتد شاید برانکو تیم ملی را عامل آن بداند و کی‌روش هم بعد از مدتی از این مسائل خسته شود و روی نام این بازیکنان خط قرمز بکشد؛ کاری که درباره بعضی بازیکنان استقلال نیز انجام داده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe7rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام مهم کی روش به ملی پوشان؛ به پرسپولیس نروید!