تاریخ انتشار: 1395/10/15 13:29
قرارداد من با توافقاتم یکی نیست؛یعنی با ۳۰۰ میلیون کار کردم؟
کد خبر: 238213

دست نشان: کار باشگاه نفت آبادان دور از انصاف و معرفت است

سرمربی سابق نفت آبادان گفت: کار باشگاه نفت آبادان در تغییر قرارداد من و توافقاتی که داشتیم دور از انصاف و معرفت است.
دست نشان: کار باشگاه نفت آبادان دور از انصاف و معرفت است

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست‌نشان درباره برکناری ناگهانی‌اش از نفت آبادان، اظهار داشت: من نمی‌دانم چه اتفاقی در باشگاه نفت افتاد. شایعات به صورت جسته و گریخته شنیده می‌شد. مسائل و حرف‌ها زیاد است اما من نمی‌خواهم در این شرایط به حاشیه‌ها دامن بزنم. دیشب ساعت 10 از باشگاه با من تماس گرفتند که امروز به جلسه بروم و جالب است که فیروز کریمی جلوتر از من در هتل پارسیان اقامت کرده بود.در واقع آنها با فیروز کریمی از قبل قرارداد بسته بودند. وقتی با عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صحبت کردم گفت هیأت مدیره چنین تصمیمی گرفته است و از زحمات من تشکر کرد و همچنین تأکید کرد که مجبور است از تصمیمات هیأت مدیره حمایت کند و کاری از دست او برنمی آید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت این هیأت مدیره‌ای که ناگهانی چنین تصمیمی گرفته در تمرینات و یا بازی‌های نفت آبادان حضور داشته یا خیر، اظهار داشت: خود من هم همین سوال را دارم. این هیأت مدیره خیلی به ما پول داده است و مسائل و مشکلات تیم را حل کرده حتما انتظار داشته‌اند تیم آسیایی شود. باورتان نمی‌شود من اصلا اعضای هیأت مدیره باشگاه را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه کسانی هستند. فقط فصل گذشته آقای نصر اصفهانی عضو هیأت مدیره بودند که به دلیل بخشنامه‌ای که از سوی وزارت آمد و به دلیل ممنوعیت حضور دوشغله‌ها استعفا داد. 

دست‌نشان تأکید کرد: جالب است یک مهندس دیگری هم در هیأت مدیره هست که فقط سر بازی پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شد که آن هم چون پسرش پرسپولیسی بود به رختکن آمد. 

سرمربی سابق نفت آبادان در خصوص اینکه آیا در طول فصل با مدیرعامل باشگاه مشکلی داشته یا خیر که منجر به چنین تصمیمی شده، گفت: تا امروز هیچ بحثی با آقای عیسی‌زاده نداشتم و اگر هم نمی‌خواهم صحبت کنم به خاطر این است که قرارداد داخلی من دچار اشکالاتی است که با توافق قبل از فصل من تفاوت دارد. 

وی ادامه داد: طبق توافقی که من انجام داده بودم قرار شد به دلیل شرایطی که باشگاه داشت و خواسته‌ای که مسئولین این تیم از من داشتند مبلغ قراردادم از 800 میلیون به 600 میلیون کاهش پیدا کرد اما قرار بر این شد که اگر تیم در بین 12 تیم بالای جدول باشد به صورت تصاعدی مبلغ قراردادم افزایش پیدا کند. یعنی اگر من می‌توانستم تیم را بین سه تای اول جدول قرار دهم مبلغ قراردادم حدود دو میلیارد می‌شد که البته چنین چیزی محال بود که نفت آبادان بتواند بین سه تیم اول قرار گیرد چون امکانات و یارگیری ما زیاد نبود و در حد لیگ یک بازیکن گرفتیم. از سویی یک بند دیگری در قرارداد داخلی من قرار داده شد مبنی بر اینکه اگر در بین 12 تیم اول جدول نباشیم در نیم‌فصل باشگاه قرارداد من را یک طرفه فسخ کند و 50 درصد از مبلغ قراردادم را بدهد. اما جالب است در نسخه قراردادی که دستم است بند اولی که توافق کردیم نیست اما آورده شده که اگر نفت بین 10 تیم جدول نباشد آنها می‌توانند قرارداد من را فسخ کنند.

دست‌نشان تأکید کرد: تا به حال دیده‌اید قراردادی به این شکل باشد. چرا باید توافقی که ما انجام دادیم در داخل قرارداد من نباشد. پس توافقی که کرده بودیم اگر من تیم را بتوانم به بالای جدول بیاورم به مبلغ قراردادم اضافه می‌شود کجاست؟ جالب است که در برگه قراردادی که دست من است آقای عیسی‌زاده بدون اینکه مهر باشگاه را بزند آن را امضا کرده است و من نمی‌دانم این برگه قرارداد وجاهت قانونی دارد یا خیر. 

سرمربی سابق نفت در پاسخ به این سوال که چرا مسئولان باشگاه نفت پنهانی با فیروز کریمی مذاکره کردند گفت: من هم نمی‌دانم چرا این کار را کردند. اصلا به نظر شما این رفتار جالب است که امروز صبح با من جلسه بگذارند اما فیروز کریمی از صبح زود در آبادان باشد. هفته گذشته آقای عیسی‌زاده قسم جان بچه‌اش را خورد که این حرف‌ها شایعه است و مربی اول و آخر ما خودت هستی. اما این‌ها برای من الان مهم نیست. برای من مهم این است که مردم آبادان از من راضی هستند و در این چند روز به من مدام پیغام می‌دهند و نگران وضعیت تیم هستند. حتی به من گفته‌اند که امروز قرار است در تمرین شرکت کنند و در حمایت از من شعار دهند. مردم که عاشق چشم و ابروی من نیستند که بخواهند اینطور حمایت کنند. هواداران نفت می‌گویند ما بازیکن می‌خواهیم چرا سرمربی را عوض کردید.

دست‌نشان ادامه داد: باشگاه ظاهرا نمی‌خواهد این مسائل را بررسی کند که سه بازیکن اصلی ما مصدوم شدند و وقتی شما چند بازیکن اصلی خود را نداشته باشید شاکله تیم از هم می‌پاشد چه برسد به نفت آبادان که یار کم دارد و به قول معروف مورچه چیست که کله‌پاچه داشته باشد. کدام مربی را دیده‌اید که بتواند با این شرایط سرمربیگری کند. ما حتی اوایل فصل از خیلی از تیم‌ها مثل سایپا، ماشین‌سازی،‌استقلال، سپاهان بالاتر بودیم اما این اواخر به دلیل اشتباهاتی که شد نتوانستیم امتیاز لازم را جمع کنیم اما در هر صورت راضی‌ام به رضای خدا. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اکنون قراردادش را با نفت آبادان فسخ کرده یا خیر، گفت: هنوز قراردادم را فسخ نکردم و به آنها گفته‌ام اول باید پولم را بدهند و اکنون در خانه‌ام هستم تا مسئولان باشگاه نفت تصمیم خود را بگیرند وگرنه این کمیته انضباطی است که باید تشخیص دهد که‌ آیا این باشگاه می‌تواند با سرمربی جدید قرارداد امضا کند یا خیر.  حتی اگر توافق ما هم بر این بوده باشد که اگر بین 10 تیم اول جدول نباشیم و قراردادمان فسخ شود آیا به نظر شما من باید اینقدر بی‌عقل بوده باشم که قرارداد 600 میلیون تومانی امضا کنم که در نهایت 300 میلیون دست من را بگیرد. این دور از معرفت و انصاف است. شما خودتان در لیگ یک نگاه کنید یحیی گل‌محمدی و مرزبان  با قرارداد میلیاردی در حال کار کردند هستند آن وقت من در لیگ برتر باید 300 میلیون تومان بگیرم. حداقل باشگاه نفت به پاس لیستی که به آنها داده بودم احترامم را نگه می‌داشتند. خود هواداران هم شاهد هستند که من چه بازیکنانی را خواسته‌ام و اول فصل چه کسانی را اعلام کردم که نمی‌خواهم اما باشگاه کار خودش را کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb5yy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تزریق 200 میلیون تومان در هفته به حساب استقلال