تاریخ انتشار: 1395/10/19 14:53
کد خبر: 237261

یادداشت؛ به بهانه آسمانی شدن سید

کاظم متولد سال 1333بود، فوتبال را سال 52 از راه آهن شروع کرد و سال 55 با رفتن به تیم ماشین سازی تبریز به بلوغ فنی خود در فوتبال رسید. او در سال 57 به تیم ملی دعوت شد. شهریور 57 اولین بازی ملی خود را انجام داد و برابر تیم ملی شوروی سابق ایستاد.
یادداشت؛ به بهانه آسمانی شدن سید

به گزارش فرتاک ورزشی، سیدکاظم  علیخانی در سال 58 به پرسپولیس آمد اما به علت یک تصادف هولناک رانندگی حدود یک سال از میدان دور بود. او تا سال 1368 در پرسپولیس بازی کرد، سپس به گسترش و دست آخر به پورا رفت و در سال 1373 زمانی که 40 ساله بود، فوتبال را کنار گذاشت. البته باید گفت که کاظم سید علیخانی در خیابان ظفر تهران خانه دارد اما او هم مثل اکبر افتخاری برای گذران زندگی مجبور به مسافرکشی است.

 شاهپور  علی عباسی هم که جزو رانندگان تاکسی و از بر و بچه های خوب تیم بانک ملی سابق بوده می گوید جمع رانندگان تاکسی در فوتبال از دیرباز زیاد بوده و طی 3 دهه اخیر افرادی چون وحید قلیچ، مرحوم مجید سبزی، غلامرضا فتح آبادی و … رانندگی کرده اند. چه جالب روزگاری این افراد درورزشگاهها باعث شادی وشعف مابودند ولی الان متاسفانه برای اینکه بتوانند گلیم خودرا ازآب بکشند مجبورند ماهارا که روزگاری افتخار میکردیم باآنان عکس یادگاری بگیرم برای یک کورس کرایه جابجا کنندآنها  می گوید رانندگی عیب نیست اما وقتی ناچار باشی در سنین 50 به بالا این کار سخت را انجام دهی، آسیب زیادی خواهی دید.

روحت شاد کاظم سید علیخانی 

نویسنده: "علی اکبرزارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbmww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مایلی‌کهن: به منصوریان اندازه برانکو فرصت دهند