تاریخ انتشار: 1395/10/20 12:36
کد خبر: 237083

شاه علیدوست: بازیکنان ما هر اشتباهی بلد بودند در این فصل مرتکب شدند!

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: طبیعی است که نگران جایگاه تیم مان در جدول باشیم اما تیم سایپا ابزار فرار از خطر سقوط را دارد.
شاه علیدوست: بازیکنان ما هر اشتباهی بلد بودند در این فصل مرتکب شدند!

به گزارش فرتاک ورزشی، روزبه شاه علیدوست در خصوص تساوی پر گل این تیم برابر ماشین سازی در آخرین بازی باقی مانده از نیم فصل اول اظهار داشت: حق ما در این بازی پیروزی بود ولی در دقایق ابتدایی بازی غافلگیر شدیم و خیلی زود دو گل خوردیم.

کاپیتان تیم سایپا در این بازی اظهار داشت: برگشتن به بازی زمانی که خیلی زود دو گل از میزبان می خورید کار ساده‌ای نیست اما تیم سایپا این ابزار را داشت که بتواند به این بازی باز گردد. ما از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده خوبی نکردیم وگرنه برنده این بازی می‌شدیم.

وی در خصوص شرایط نه چندان به سامان تیم سایپا در این فصل گفت: برای خود ما هم عجیب است که نمی‌توانیم بازی های خوبی که می کنیم را با پیروزی به پایان برسانیم. من به شخصه مهمترین عامل این موضوع را اشتباهات فردی بازیکنان می‌دانم. انگار بازیکنان ما هرچه اشتباه در فوتبال بلد بودند را در این فصل یک جا مرتکب شدند. مثلا خود من سال‌ها است در لیگ برتر بازی می‌کنم ولی تاکنون یک پنالتی هم نداده بودم، اما در این فصل اشتباه کردم و پنالتی دادم. یا همین دیروز که دفاع خوب ما سجاد مشکل پور روی یک توپ دوبار پشت هم اشتباه کرد تا ما گل سوم را از ماشین سازی بخوریم.

شاه علیدوست گفت: البته ما بابت آینده تیم نگرانی خاصی نداریم چون در نیم فصل دوم قطعا بر حوادث و اشتباهات مان نیز غلبه می کنیم و به وضعیت تیم در جدول رده بندی سر و سامان می‌دهیم. چون تیم ما هم بازیکنان خوب و با تجربه‌ای دارد و هم کادر فنی مجرب و کار بلد. ضمن این که باشگاه نیز یک باشگاه حرفه ای است و زیرساخت های لازم برای موفقیت در این تیم ایجاد شده است. من تنها دلیل نتیجه نگرفتن در این نیم فصل را بدشانسی و همان اشتباهات فردی می دانم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9qb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادامکی: نیم فصل سختی را پیش روی داریم