تاریخ انتشار: 1395/10/26 12:49
کد خبر: 235795

حق وردی و سوت هایی که به نفع استقلال شد!

گل استقلال از روی ضربه خطایی به دست آمده که اصلا خطا نبود.
حق وردی و سوت هایی که به نفع استقلال شد!

هنوز ورزشگاه تختی، میزبان بازی استقلال و نفت، کاملا خالی نشده بود که رییس دپارتمان داوری از اشتباه داور این بازی پرده برداشت و اعلام کرد گل استقلال از روی ضربه خطایی به دست آمده که اصلا خطا نبود.

حسن کامرانی فر درباره قضاوت تورج حق وردی اعلام کرد:«پس از برگزاری این دیدار با ناظر داوری این مسابقه صحبت کردم و با توجه به آنالیز صحنه ‌های بازی و صحبت با ناظر داوری، صحنه منجر به گل استقلال که توسط داور اعلام شده خطا نبوده و به اشتباه اعلام شده است». بقیه کارشناسان هم نظر کامرانی فر را داشتند.

اما این اولین باری نبود که این داور 44 ساله تهرانی به سود استقلال، اشتباه می کند.حق وردی فصل قبل تنها یک بازی برای استقلال سوت زد که در تساوی بدون گل برابر سپاهان بود.

دو فصل قبل اما حق وردی، قاضی 5 بازی استقلال بود که در 3 بازی مرتکب اشتباهاتی به سود این تیم شد، یک بازی برابر صبا، پخش مستقیم نداشت و بازی بعدی هم دربی بود.

 

استقلال یک- پیکان صفر/ حق وردی گل دقیقه 89 سعید دقیقی را مردود اعلام می کند و استقلال دقیقه 5+90 گل برتری اش را می زند. کارشناسان داوری متفق القول معتقد بودند هیچ خطایی روی طالب لو انجام نشده و گل پیکان صحیح بوده و به اشتباه مردود اعلام شده است.

 

استقلال یک- ذوب آهن یک/ گل استقلال دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی زده می شود. حق وردی معتقد است کاوه رضایی روی امید ابراهیمی خطا کرده است. تصاویر تلویزیونی نشان می دهد این دو نفر اصلا به هم برخورد نکرده اند و دیگر نیازی به کارشناسی داوری هم نیست.

 

استقلال خوزستان 4- استقلال4/حق وردی دقیقه 50، خطای روی فخرالدینی را پنالتی اعلام می کند و استقلال گل سوم و مساوی را می زند. تصاویر تلویزیونی نشان می دهد محل انجام شدن خطا چند متری با محوطه جریمه فاصله دارد. استقلال دقیقه 62 گل چهارمش را می زند ولی کارشناسان داوری بعد از بازی می گویند قبل از رسدین توپ به سجاد شهباززاده، بیک زاده روی دروازه بان استقلال خوزستان خطا کرده و این گل باید مردود اعلام می شد.

 

استقلال صفر- پرسپولیس یک/ دکتر سیار معتقد بود خطای دقیقه 22 اومانیا روی ابراهیمی و دقیقه 69 مگویان روی طارمی پنالتی بود که حق وردی هیچکدام را نگرفت. نوید مظفری اما اعلام کرد حق وردی هیچ اشتباهی نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zw9v6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرمول پیروزی استقلال؛ پرهیز از ستاره سالاری و اعتماد به جوانان