تاریخ انتشار: 1395/10/28 01:06
کد خبر: 235413

بختیار مقابل پرسپولیس به میدان می رود

سرمربی فولاد خوزستان از احتمال پیوستن بختیار رحمانی به این تیم صحبت کرد و شانس حضوراین بازیکن را در ترکیب فولاد برای بازی با پرسپولیس زیاد دانست!
بختیار مقابل پرسپولیس به میدان می رود
به نعیم سعداوی و تیمش روز چهارشنبه در غدیر اهواز میزبان پرسپولیس هستند.سعداوی سالهای زیادی برای پرسپولیسی ها بازی کرده و حالا باید در قامت سرمربی فولاد برابر این تیم قرار گیرد.بازی با پرسپولیس، شایعه پیوستن بختیار رحمانی به فولاد و همچنین بحث های اخیر درباره واگذاری تنها ده در صد از ظرفیت استادیوم غدیر به تماشاگران پرسپولیس ، گوشه ای صحبت های این مربی جوان است. با هم ماحصل صحبت های سعداوی را می خوانیم:

 

بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

خیلی خوب می دانم دیدار سختی برابر پرسپولیس داریم. آنها در اوج آمادگی هستند و قطعا کار برایمان سخت خواهد بود. پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد که می تواند کار را برایمان سخت کند.با این حال ما هم نشان داده ایم که حرف های زیادی برای گفتن داریم و در بازی با پرسپولیس باز هم می خواهیم عملکردمان را به رخ این تیم بکشیم. امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه دلخواهمان هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

جایگاه ویژه بختیار

او را از همان ابتدای فصل می خواستیم . خودش هم دوست داشت در اهواز و برای ما بازی کند. با این حال تصمیم شخصی اش این بود که به استقلال تهران برود. حالا که از این تیم جدا شده می خواهم تا او به فولاد برگردد. آغوش باشگاه فولاد خوزستان برای بازیکنانی نظیر بختیار رحمانی که زحمات زیادی برای این تیم کشیده اند همیشه باز است. داشتن چنین بازیکنی یک نعمت است.امیدوارم مشکلی پیش نیاید و او به فولاد بپیوندد.

رقم قرارداد

نه تنها نمی دانم باشگاه برای جذب بختیار رحمانی چه رقمی را پیشنهاد کرده بلکه نمی دانم بقیه بازیکنان فعلی تیمم رقم قراردادهایشان چقدر است.من کاری با این مسائل ندارم و مهم این است که باشگاه نهایت زحماتش را برای جذب بازیکنان درخواستی می کشد. من از حمایت های آنها واقعا ممنونم.

قانون می گوید ده در صد

برای هواداران پرسپولیس احترام ویژه ای قائلم. اما آنها تنها می توانند از همان ده در صد ظرفیت استادیوم غدیر با توجه به قانون استفاده کنند. مطمئن هم هستم هواداران فولاد در این بازی سنگ تمام خواهند گذاشت و استادیوم را پر می کنند.

بختیار پس فردا بازی می کند

هنوز هیچ چیزی درباره حضور بختیار در فولاد قطعی نشده است. با این حال اگر این بازیکن فردا به اهواز بیاید و مشکلی نداشته باشد، شانس حضور در بازی پس فردا مقابل پرسپولیس را دارد و این شانس بسیار هم زیاد خواهد بود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb6lw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربیِ گزینه مدنظر برانکو: فکرِ رفتن به پرسپولیس را ازسرت بیرون کن