تاریخ انتشار: 1395/10/28 11:19
کد خبر: 235387

بحران در پرسپولیس

بحران در پرسپولیس

روزی که محمد رویانیان از پرسپولیس رفت، صراحتاً گفت 5 میلیارد بدهی داریم! ‌بعدها وقتی کشتی‌گیران پرسپولیس شکایت کردند و با رحیمی مدیرعامل وقت پرسپولیس جلسه گذاشتند این مدیر اصفهانی گفت: «ما الان 140 میلیارد تومان بدهی داریم و نمی‌توانیم پول شما را بدهیم!»

زمان گذشت و پرسپولیس امسال شرایط مالی بهتری پیدا کرد. به لطف اسپانسرها، پول‌های خوبی هم پرداخت شد ولی ناگهان خبر رسید به دلیل بدهی مالیاتی 90 میلیارد تومانی حساب‌های اعضای هیأت مدیره مسدود شده است. این خبر را 2، 3 نفر از اعضای هیأت مدیره هم تأیید کردند تا مردم بپرسند وقتی بدهی مالیاتی پرسپولیس 90 میلیارد تومان است پس کل بدهی انباشته باشگاه چقدر است؟
همین حالا پرونده ژوزه همچنان باز است و پرسپولیس برای رهایی از این پرونده پردردسر باید حدود 7 میلیارد تومان بپردازد.
به هر حال ماجرای بدهی‌های کلان پرسپولیس و استقلال همچنان مبهم است و هیچ کس راضی نمی‌شود و شاید جرأت نمی‌کند در این مورد به صورت شفاف به مردم (که می‌گویند صاحبان واقعی پرسپولیس و استقلال هستند!) توضیح بدهد. بدهی‌های استقلال هم نباید کمتر از پرسپولیس باشد. هر مدیری می‌آید مدیر قبلی را متهم می‌کند و خودش هم کلی بدهی جدید به ارث می‌گذارد و می‌رود.
نکته جالب اینجاست که مهدی تاج دو سال قبل صراحتاً‌ گفته بود اجازه ورود باشگاه‌های بدهکار به لیگ برتر را نمی‌دهیم اما تمام بدهکارها با قدرت در لیگ شرکت کردند و آب از آب تکان نخورد. به جرأت می‌توان گفت همین حالا از 16 تیم لیگی، حداقل 14 تیم بدهی‌های آنچنانی دارند و باز هم با قدرت بازیکن میلیاردی می‌خرند بدون آنکه از عواقبش بترسند و جایی جوابگو باشند.
نکته: بدهی‌های مالیاتی عمدتاً‌ متعلق به زمانی است که مدیران قراردادهای سنگین می‌بستند و تازه پرداخت مالیات فوتبالیست‌ها را هم تقبل می‌کردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe8vg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی متعصب؛ گزینه جدید برانکو برای نیم فصل