تاریخ انتشار: 1395/10/28 21:34
کد خبر: 235220

فکری: استقلال بیمار است؛با آندو و جپاروف هم درست نمی شود

پیشکسوت استقلال تهران گفت: امروز ثابت شد که مشکل استقلال فنی است.
 فکری: استقلال بیمار است؛با آندو و جپاروف هم درست نمی شود

محمود فکری درباره شکست استقلال برابر همنام خوزستانی گفت: واقعا نمی دانم در این تیم چه می گذرد اما حیف است که این شرایط را دارد. واقعا این همه افت و خیز عجیب است. مشکل تیم فنی است و باید درون آن به دنبال علت  گشت. استقلال بازیکنان خوبی دارد شرایط مالی و  امکانات باشگاه هم که خوب است همه از منصوریان حمایت می کند و کسی هم شعاری سر نداده که تمرکز سرمربی بهم بریزد. پس علت  این شکست ها چیست.

وی افزود: تیم روند خوبی ندارد. بعد از بازی با سپاهان همه خوشحال بودیم و می گفتیم از این به بعد استقلال حریفانش را اذیت خواهد کرد اما در بازی با نفت با آنکه برنده شدیم خوب نبودیم و امروز هم که اصلا خوب بازی نکردیم.

وی بیان داشت: در بازیکنان استقلال عطش دیده نمی شود اشتباهات زیاد است و تیم شاداب نیست. این مشکلات باید ریشه یابی شود چون استقلال نفرات خوبی دارد.

کاپیتان اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اشکال در کادر فنی استقلال است  گفت: آقایان کلی تغییرات دادند اما اتفاقاتی نیفتاد به هرحال ما درون تیم نیستیم و نمی دانیم آنجا چه می گذرد اما مسلما اشکالاتی در کارشان وجود دارد.

فکری در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است با اضافه شدن تیموریان و جپاروف استقلال شرایط بهتری پیدا کند گفت: این تیم بیمار است و با دو بازیکن مشکلش حل نخواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wp6xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسابقات جپاروف در خوشبینانه‌ترین حالت: 12 تا!