تاریخ انتشار: 1395/10/30 01:32
کد خبر: 234935

هافبک عراقی جانشین سروش رفیعی است؟

هافبک عراقی جانشین سروش رفیعی است؟

 گل زودهنگام تراکتورسازی به نفت آبادان، شاگردان امیر قلعه نویی را در مسیر رسیدن به یک پیروزی بی دردسر قرار داد اما عملکرد دور از انتظار تراکتور در دقایق بعدی مسابقه، دو امتیاز حساس و البته شانس رسیدن به صدر جدول رده بندی را از این تیم گرفت.

اشتباهات مکرر خط دفاعی، سرخپوشان تبریز را در اولین دیدار فصل در یادگار امام به زحمت انداختند اما مشکل اصلی این تیم در میانه میدان رقم خورد. جایی که جاسم کرار با پشت سر گذاشتن یک روز کاملا معمولی دیگر، نتوانست مهاجمان تیمش را در طول مسابقه تغذیه کند و  با شکست حصر آبادان، به لایه‌های دفاعی این تیم نفوذ کند.

تراکتوری‌ها بعد از جدایی سروش، کرار را به هر  قیمتی حفظ کردند و حتی از اعتراض‌ها و بی‌انضباطی تازه این بازیکن چشم پوشیدند اما مشکل این روزهای جاسم، بیشتر در تنزل فنی او خلاصه می‌شود. رفیعی در اوج تراکتور را ترک کرد و کرار در افت، در باشگاه باقی ماند تا خلاقیت در  میانه میدان تیم تبریزی، به شکل قابل توجهی تنزل کند. تکیه به کرار،  روزهای خوبی را پیش روی تراکتور قرار نخواهد داد. ژنرال برای جلوگیری از تکرار تراژدی روز گذشته، باید به دنبال راهی برای تقویت خط هافبک تیمش باشد. راهی جدید که از کرار نمی‌گذرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjdzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفیعی کلید مشکل گشای تیم منصوریان