تاریخ انتشار: 1395/11/01 12:30
کد خبر: 234724

کرمانی مقدم: پرسپولیس یک مهاجم و یک مدافع می خواهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم برابر فولاد گفت: فکر نمی‌کردم که پرسپولیس به این خوبی فولاد را شکست بدهد.
کرمانی مقدم: پرسپولیس یک مهاجم و یک مدافع می خواهد

به گزارش فرتاک ورزشی، مرتضی کرمانی‌مقدم در رابطه با پیروزی سه بر صفر پرسپولیس برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. با توجه به عملکرد فولاد در بازی‌های گذشته، فکر نمی‌کردم که پرسپولیس بتواند با سه گل این تیم را شکست دهد، اما گل دقیقه دو تمرکز فولاد را بر هم ریخت و این نتیجه رقم خورد.

وی در رابطه با عملکرد سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس در دو مسابقه گذشته گفت: سروش بازیکن کامل و خیلی خوبی است. البته تنها دو بازی برای پرسپولیس انجام داده است و زمان لازم است تا به هماهنگی صد درصد برسد؛ او می‌تواند در آینده در ترکیب پرسپولیس تأثیرگذار ظاهر شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمانی زودهنگام خود را در لیگ جشن بگیرد؟ تصریح کرد: تیم خوبی مانند تراکتور، پرسپولیس را تعقیب می‌کند و از الان نمی‌توان این موضوع را عنوان کرد. البته پرسپولیس هم خیلی خوب است و برای اینکه به تیم مطمئنی تبدیل شود، باید یک مهاجم خوب و یک مدافع قدرتمند جذب کند تا در صورت غیبت مدافعان یا مهدی طارمی در خط حمله بتواند به تیم کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459nxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پرسپولیس پاداش های خود را دریافت کردند